וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ברקוביץ' פנה לשובל גוזלן

המנהל המקצועי מפגיז: רוצה את חלוץ מכבי חיפה, פנה לקבוצה ולסוכנו. דיווח בצרפת: ליון מעוניינת בעומר דמארי

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הציג את התכנית המקצועית שלו. ברקוביץ'/ברני ארדוב

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב איל ברקוביץ' פנה למכבי חיפה באמצעות גלעד קצב, סוכנו של שובל גוזלן, בניסיון לשאול את חלוץ הירוקים לעונה הבאה, כך נמסר הבוקר (שלישי) מהקבוצה. לאור צירופם של יוסי בניון ומוחמדו אידריסו לחלק הקדמי של הירוקים, נפוצו שמועות שגוזלן ירצה לעזוב, וברקוביץ' כבר החל בניסיון לפתותו להגיע למתחם חודרוב. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "לשובל גוזלן יש כמה וכמה הצעות. אנחנו נבחן יחד עם השחקן מהו המקום הטוב ביותר עבורו".

עומר דמארי מחפש בימים אלו את ההרפתקה הבאה שלו באירופה, וב"לה פריסיאן" הצרפתי הוזכר היום החלוץ כאחת האופציות לחיזוק התקפתה של ליון, אשר ככל הנראה מועניינת בשחקן. "ליון מחפשת בלם, שחקן כנף בצד ימין וחלוץ מרכזי, שיכול להיות הבינלאומי עומר דמארי מהפועל תל אביב", נכתב.

שחקן מכבי חיפה, שובל גוזלן. אדריאן הרבשטיין
מבוקש. גוזלן/אדריאן הרבשטיין

כמו כן, הפועל תל אביב ערכה אתמול את הישיבה הראשונה של העונה לבעלי המניות בקבוצה. המנג'ר החדש איל ברקוביץ' והאיש החזק במועדון עידו חג'ג', פרסו במהלך הישיבה את התכניות הכלכליות והמקצועיות של הקבוצה. ברקוביץ' הודיע בין היתר כי מחנה האימונים של הקבוצה, שיתקיים בישראל, ייערך בקיסריה בעלות של כ-25 אלף יורו.

המנג'ר דיבר גם על תכניות הקיצוץ של המועדון והחשיבות בקיצוץ שכר השחקנים. חג'ג' מצדו, הוסיף כי הפועל תל אביב בונה על תקציב של כ-26 מיליון שקלים בעונה החדשה, אך הקבוצה עדיין חסרה כשבעה מיליון שקלים על מנת לכסות את הגרעון המידי שלה. נציגי עמותת האוהדים, שנכחו אף הם בישיבה, הבטיחו כי מהכסף שייכנס לעמותה העונה מחידוש חברות האוהדים, הם יעזרו למחלקת הנוער, הנמצאת במצוקה.

לאחר הישיבה הוציאה הקבוצה הודעה רשמית: "ישיבת בעלי המניות הראשונה לעונה זו נערכה אחר הצהריים ובמסגרתה סקר חיים רמון את המצב הכלכלי כפי שמשתקף מהשנתיים האחרונות. עידו חג'ג' נתן תחזית כלכלית וניהולית לעונה הקרובה והסביר כיצד מתכוונת הנהלת הקבוצה לצמצם בצורה משמעותית את הגרעון בעונה הקרובה. המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ערך הכרות עם בעלי המניות והסביר כיצד יתאים את התכניות המקצועיות שהכין עבור הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער למדיניות הכלכלית החדשה ולתקציב שניתן לו מהנהלת הקבוצה לקראת העונה הקרובה. בעלי המניות איחלו לאיל ולצוות המקצועי בהצלחה והבטיחו לסייע, כל אחד בתחומו ועל פי יכולתו וכשרונו, למען הצלחה המועדון והצלחה תכנית ההבראה הכלכלית. כמו כן, הוחלט כי יוקפד לקיים ישיבות שכאלו באופן קבוע ומסודר במשך כל העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully