וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במו"מ עם דודו סארנסה

האם העולה החדשה בדרך לאחת ההחתמות הגדולות בתולדותיה? הקשר (31) שכיכב בצסק"א ונבחרת ברזיל עשוי להצטרף

שחקן נבחרת ברזיל דודו. AP
מתאים לכם שחקן עם 11 הופעות בנבחרת ברזיל בליגת העל שלנו? דודו/AP

האם מכבי נתניה קרובה לאחת ההחתמות הגדולות בתולדותיה? לוואלה! ספורט נודע שהעולה החדשה נמצאת במשא ומתן עם הקשר הברזילאי דודו סארנסה (31), שכיכב בעבר בין היתר בצסק"א מוסקבה ואולימפיאקוס ורשם 11 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ברזיל. הצדדים מנהלים שיחות רשמיות בימים האחרונים ואם יהיה סיכום, דודו יהיה הזר השני של יוסי מזרחי בעונה הבאה אחרי לארי קאיודה הניגרי. אגב, דודו שיחק בחצי העונה החולפת באופי כרתים, אחת מהפתעות העונה ביוון, וכבש שלושה שערים ב-11 הופעות.

צפו בחלק מרגעיו הגדולים של דודו

דודו החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת ויטוריה בברזיל, ובגיל 21 עבר לשחק ביפן במדי קשיווה רייסול. אחרי תקופה קצרה הוא נרכש על ידי ראן הצרפתית, במדיה שיחק 15 משחקים וכבש שער אחד ב-2004/5. לראן הוא הגיע כבר כשחקן נבחרת ברזיל, איתה זכה בקופה אמריקה ב-2004 ובסך הכול רשם 11 הופעות במדי הסלסאו. את שמו באירופה עשה דודו, כאמור, בצסק"א מוסקבה, אז היה חלק מחבורה ברזילאית שהובילה את הרוסים לשתי אליפויות ושני גביעים. אחרי שלוש שנים, אולימפיאקוס היוונית רכשה אותו באוגוסט 2008 תמורת שישה מיליון יורו ואיתה זכה הקשר המרכזי בשתי אליפויות וגביע. ב-2011 הוא חזר לברזיל וחתם באתלטיקו מיניירו, אחרי עונה עבר לגויאש ובינואר 2014 שב ליוון והיה שותף לקמפיין המוצלח של אופי כרתים.

מוקדם יותר היום (שלישי) החתימה נתניה רשמית את מגן/קשר מכבי אחי נצרת, אנס דאבור (23), אחיו הגדול של מונס דאבור מגראסהופרס. בנוסף סיכמו בקבוצה עם טוברוק על הצטרפותם של הבלם איאד אבו עביד והקשר ראול גרשומוב בני ה-19. גם דור מלכה וג'פרי ניסמבאום, ששייכים לטוברוק, עשויים להצטרף לפתיחת האימונים בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully