וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ברקוביץ' זה או חגיגה או קטסטרופה, הוא יכול לפרק הכל ברגע"

תגובות מעורבות בהפועל תל אביב למינוי הצפוי של ברקוביץ' למנג'ר. גורם בכיר: "נצטרך לבלוע את השגעונות שלו, הוא האנטיתזה של בן שמעון". ורמוט נמצא בראש סדר העדיפויות, הערכה: עמוס יועדף על פני קליימן. רמון יודיע שהוא זז הצידה

one

אלא אם יקרה משהו דרמטי, אייל ברקוביץ' יחתום היום (שלישי) על חוזה בהפועל תל אביב ויהפוך למנג'ר של המועדון באופן רשמי. המינוי של ברקוביץ' הפתיע לא מעט אנשים בהפועל תל אביב וגרר תגובות מעורבות במועדון. מצד אחד, האדומים מרוצים מההחתמה בעיקר בשל העובדה שברקוביץ' יכניס עניין לקבוצה שאמורה להיות אחת הדלות שהפועל ידעה בשנים האחרונות. עם זאת, במועדון לא ממש שקטים מהחלטה האמיצה שנלקחה: "עם איל או שתהיה חגיגה או שתהיה קטסטרופה", אמר אחד הגורמים הבכירים בהפועל. "כלכלית המהלך הזה הוא נכון. לא יהיה לנו סגל נוצץ כמו בשנים הקודמות והוא בהחלט יכול להחזיר את האמונה לאוהדים. מצד שני, כולם יודעים שלאיל אין מחסומים בפה והוא יכול לפרק ברגע את הכל. אנחנו מקווים שהווינריות שלו תדביק את השחקנים ואת המועדון".

"לא יהיה פקניק עם איל", הוסיף גורם בכיר אחר. "הוא מביא הרבה צבע ועניין, אבל אנחנו יודעים שנצטרך לא מעט פעמים להתקפל ולבלוע את השגעונות שלו. הוא האנטיתזה של בן שמעון. רן הוא אחד האנשים השקולים בכדורגל. כל משפט שהוא מוציא מהפה הוא חושב עליו חצי שעה וברקוביץ' יורה הכל מהבטן. לאיל יש הרבה כדורגל ואנחנו מקווים שהוא יביא את המועדון להישגים".

איל ברקוביץ' סיכם עקרונית כמנג'ר הפועל תל אביב

רן בן שמעון סיים את תפקידו בהפועל תל אביב

אייל ברקוביץ'. שלומי גבאי
תגובות מעורבות למינוי. ברקוביץ'/שלומי גבאי

לצד זה, מינוי ברקוביץ' שוב עורר את מחזיקי המניות של הקבוצה שלא אהבו לשמוע את הדברים קודם בתקשורת, אך נראה כי גם עמותת האוהדים וגם חברי הדריקטוריון כרגע יימנעו מלהגיב בתקיפות למינוי זה. לגבי בן שמעון, במועדון בסך הכול טוענים שהפרידה נעשתה ברוח טובה למרות שהחוזה הותר. הצדדים אמורים לדון בקרוב על הפיצויים שיקבל המאמן ובמועדון מעריכים שיגיעו לפשרה בנושא. בן שמעון מחזיק סעיף בחוזה המקנה לו פיצויי פיטורין בסך של כחצי מיליון שקל.

בצד המקצועי, כרגע לא צפויים שינויים דרמטיים גם עם החתמתו של ברקוביץ'. למרות ששמועות עקשניות קשורות את מרקו בלבול למועדון האדום, בהפועל טוענים בתוקף כי בשיחות עם ברקוביץ' שמו של המאמן לא עלה כלל על הפרק ואסי דומב יהיה המאמן של הקבוצה בעונה הבאה. בראש הרשימות של המנג'ר המיועד הוא כמובן גילי ורמוט שעליו לא מכונים לוותר בהפועל. כל השחקנים הבכירים שמחזיקים בחוזה בעונה הבאה בהפועל ידרשו לקצץ בשכר והם יהיו הבסיס עליו הקבוצה תישען. חשוב לציין, כי ברנקו איליץ', יורחן קולין ובריאן חרסיסיץ' כרגע לא בתכניות והם אמורים לחפש קבוצות שייקלטו אותם. בנוסף, ברקוביץ' אמור לצרף מספר שחקנים צעירים בעלויות נמוכות כשכל השחקנים הצעירים של המועדון שקיבלו דקות משחק בעונה שעברה אמורים להיות חלק אינטגרלי מהסגל.

בהפועל גם קיימת ההערכה כי ברקוביץ' יעדיף את דני עמוס על פני בוריס קליימן. בנוסף, בסארט עבדורחימי אם לא יימכר לאירופה אמור להמשיך בקבוצה. הפועל כבר הודיעה שתממש את האופציה על הקשר ותנסה למכור אותו בספרד. אם לא תצליח, הוא יחד עם לוקאס סאשה בינתיים יהיו הזרים היחידים בסגל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר לפני חודש וחצי, חיים רמון לא יעמוד בראש המועדון בעונה הקרובה. מחר (שלישי) יקיים רמון מסיבת עיתונאים ,יודיע שהוא לא ינהל בפועל את הפועל תל אביב בעונה הקרובה ובעצם יסכם שנתיים של פעילות כאיש החזק במועדון. בכך, אמור עידו חג'ג' להפוך לדמות המובילה בהפועל תל אביב וחמו, יוסי סחלי, יצטרף להנהלה.

ביום חמישי תתקיים מסיבת עיתונאים של המנג'ר המיועד ברקוביץ' והמאמן דומב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון מגיע לפגישה עם חיים רמון. קובי אליהו
ידון בגובה הפיצויים. בן שמעון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully