וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה ביוסטון. רפאלוב: "מסע לא פשוט"

25.5.2014 / 22:11

השחקנים של גוטמן עצרו בטקסס בדרך למשחק מול מקסיקו. בן חיים: "נרצה לשפר חלקים במשחק שלנו". שהר ודמארי יפתחו

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מסע ארוך. רפאלוב/קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) ביוסטון, טקסס, כחלק מהמסע הארוך שלה למקסיקו, שם תקיים בלילה שבין רביעי לחמישי משחק הכנה מול הנבחרת המקסיקנית, שמתכוננת למונדיאל. הנבחרת של אלי גוטמן התמקמה במלון ביוסטון, שם השחקנים יזכו למנוחה ויקיימו בהמשך היום את אימון אחר הצהריים שלהם במתחם האימונים "יוסטון ספורטס פארק". יוסי בניון צפוי להצטרף לנבחרת בזמן לאימון הערב.

הבלם טל בן חיים אמר לאחר ארוחת הצהריים במלון: "אנחנו מתכוננים למבחן האמיתי, בספטמבר מול בלגיה. המשחק מול מקסיקו יהיה עבורם המשחק הביתי האחרון לפני המונדיאל. גם לנו יש מטרות ונרצה לשפר חלקים מסוימים במשחק שלנו. למרות העומס הפיזי מהעונה שעברנו, אנחנו מתרגשים להיות פה ומחכים למשחקים בקוצר רוח".

ליאור רפאלוב הוסיף: "היה מסע לא פשוט עד שהגענו, אבל יש לנו זמן התאוששות. אנחנו לוקחים ברצינות את שני המשחקים שלפנינו ואת האימונים, בהם נרצה לעבוד על אספקטים בסגנון המשחק. נקווה שקהל ישראלי גדול יגיע למשחקים ויהנה מנבחרת טובה".

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
באנקר בהרכב. עומר דמארי/ברני ארדוב

בן שהר ועומר דמארי יפתחו

ההרכבים שתרגל גוטמן לאורך כל השבוע שעבר כללו רביעיית הגנה קבועה: אריאל הרוש, יובל שפונגין, טל בן חיים, רמי גרשון ועומרי בן הרוש. בקישור תורגל שרן ייני, כשלצדו פעם קובי מויאל ופעם בירם כיאל. התלבטות נרשמה בין ליאור רפאלוב לביברס נאתכו. ערן זהבי ובן שהר יפתחו באגפים ועומר דמארי בחוד. עדן בן בסט, מאור בוזגלו ואיתן טיבי יפתחו על הספסל. עדיין לא ברור האם גוטמן יעדיף את יוסי בניון על פני אחד משחקני ההרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully