וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנט מימשה את האופציה על איתי שכטר

הקבוצה הצרפתית תשלם להפועל ת"א 420 אלף יורו. האדומים יחסכו גם את המשכורת של החלוץ שמוערכת ב-350 אלף יורו

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
נשאר בצרפת. שכטר מימין/GettyImages

נאנט מימשה היום (שישי) את האופציה על איתי שכטר באופן רשמי והחלוץ הישראלי הפך לשחקן שלה. הוא סגר לשנתיים הבאות בקבוצה. שכטר הושאל לקבוצה הצרפתית מהפועל תל אביב בינואר האחרון, ונאנט קיבלה אופציה לרכוש אותו. היום היא כאמור מימשה אותה והיא תעביר להפועל תל אביב 420 אלף יורו. מבחינת האדומים שמצויים בקשיים כלכליים גדולים, מדובר בבשורה שכן הם גם יחסכו את השכר של החלוץ שמוערך בכ-350 אלף יורו לעונה.

מאז שהגיע לנאנט, שכטר שותף ב-10 משחקים ולא כבש. למרות זאת, בצוות המקצועי של הקבוצה קיימת שביעות רצון ממנו והמאמן, מישל דר זרקריאן, אף אמר לפני כמה שבועות ש"גם כשהיו לו שני משחקים קצת פחות טובים, הוא היה נייד ושיתף פעולה היטב עם שאר השחקנים. חבל שהוא לא הצליח לתרגם את המצבים שלו לשערים, אבל לפחות הוא מגיע להזדמנויות. אני מאוד רוצה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה".

שכטר בן ה-27 חזר להפועל תל אביב בקול תרועה רמה בקיץ האחרון, וחתם על חוזה לחמש שנים. הוא כבש שבעה שערים ב-16 משחקים, אבל התקשה לשחזר את היכולת שהציג במדים האדומים לפני שנמכר לקייזרסלאוטרן וגם סבל מפציעה. בינואר האדומים חיפשו דרך להקל על התקציב והשאילו אותו לנאנט. זו למעשה הקבוצה השלישית של שכטר באירופה, אחרי שקודם לכן הוא שיחק בקייזרסלאוטרן הגרמנית ובסוונסי הוולשית (בפרמיירליג האנגלית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully