וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה גיששה אצל אריק בנאדו ואלי כהן

המלאבסים החלו לדון בסוגיית המאמן לעונה הבאה. מנור חסן צפוי להשתלב בצוות המקצועי, עדיין לא ברור באיזה תפקיד

one

הפועל פתח תקוה אמנם עדיין לא סיימה את העונה, אבל כבר עכשיו מתחילים ראשי הקבוצה לגשש אצל מספר מאמנים כדי לברר אפשרות למנותם בעונה הבאה. שלושה שנמצאים בראש הרשימה הם מאמן מכבי חיפה היוצא, אריק בנאדו, מאמן הפועל חיפה שלומי דורה ומאמן בית"ר ירושלים בתחילת העונה, אלי כהן.

ניסן יחזקאל עשוי לעזוב בתום העונה הנוכחית למרות שלטענתו הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ההערכה בקרב ראשי הקבוצה היא שמאמן ימונה לכל המאוחר בעוד כשבוע כדי להתחיל בבניית הקבוצה לעונה הבאה. בכל מקרה, מי שאמור להשתלב בצוות המקצועי הוא שחקן העבר מנור חסן, כשעדיין לא ברור באיזה תפקיד הוא ישמש.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התחנה הבאה מלאבס? בנאדו/אדריאן הרבשטיין

עוד בסוף השבוע הוחלט בפתח תקוה שכבר בשבוע הנוכחי יחלו ההכנות לליגת העל. הבעלים דורון בן דקון הבטיח כי יצליח להעמיד תקציב מינימום ואולי אף למעלה מכך. כמו כן, קיימת כוונה למנות מנהל מקצועי כפי שקיים במכבי תל אביב ובהפועל עכו. בהפועל פתח תקוה הבטיחו כי יעשו מאמץ להחזיר שחקנים המזוהים עם המועדון ולהשאיר את שחקני הבית הקיימים. עתידם של ליאור אסולין ושחקני רכש נוספים יתברר גם כן בתקופה הקרובה.

הקבוצה תסיים את העונה בסוף השבוע הקרוב מול הפועל רמת גן. היום (שני) התארחו השחקנים, המאמנים ואנשי הצוות הניהולי בעיריית פתח תקוה, שם התקבלו אצל ראש העירייה איציק ברוורמן, אוהד הקבוצה, שבירך על העלייה לליגת העל.

במהלך המפגש ציפתה לקבוצה הפתעה כאשר ראובן בונימוביץ, האוהד הוותיק ביותר של הקבוצה בן 87, הגיע גם הוא לברך על העלייה. ראש העירייה, איציק ברוורמן, אמר: "כמי שגדל כאן בעיר פתח תקוה, הפועל פתח תקוה הייתה המון שנים מותג על של ספורט ולא רק בכדורגל. בעבר היינו אימפריה והחלום שלנו לחזור להיות אימפריה. אם רוצים להגיע להישגים, צריך לחזור ולגדל שחקנים. הפועל פתח תקוה הייתה בית גידול למיטב השחקנים בארץ וזה בעצם החזון - לגדל כאן דור חדש של שחקנים".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה יחד ראש עיריית פתח תקוה איציק ברוורמן והאוהד ראובן בונימוביץ. יוני בארי,
שחקני הפועל פתח תקוה עם ראש העיר איציק ברוורמן והאוהד ראובן בונימוביץ/יוני בארי
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
החגיגה ביום שישי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully