וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זה רגע מאושר, כל כך מגיע לאוהדים"

מאמן הפועל תל אביב חגג את הניצחון על מכבי תל אביב: "סוף סוף ניצחנו דרבי". דמארי: "לא נפלנו ממכבי בכל הדרבים העונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא מעט חששות היו בקרב אוהדי הפועל תל אביב שהגיעו הערב (שבת) לבלומפילד בידיעה כי הפסד ליריבה העירונית השנואה, מכבי תל אביב, תעניק את האליפות לצהובים. אלא שבמקום הפסד, האוהדים באדום קיבלו הצגה נהדרת של קבוצתם שרשמה ניצחון 1:3 גדול בדרבי ועל הדרך קלקלה ולו במעט את חגיגות האליפות הצפויות של מכבי תל אביב.

"זה רגע מאושר, אי אפשר לברוח מזה", אמר מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון. "שלושה דרבים שיחקנו לא פחות טוב, ולא הצלחנו לנצח. סוף סוף ניצחנו דרבי, כל כך מגיע לאוהדים. השחקנים הבינו מה צריך לעשות על המגרש. להט זה הבסיס לניצחון. עשינו התאמות יפות, השחקנים באו מוכנים, הגיע לנו הניצחון הזה".

כשנשאל האם הוא מאוכזב מכך שהקבוצה מנצחת רק לאחר שמאבק האליפות כבר אבוד, אמר המאמן: "כשאתה מתחיל להצליח יש לך בחירה: או שתחשוב למה לא הצלחת עד היום, או שתחשוב למה הצלחת עכשיו. אני חושב שזה ממש מאני טיים, למרות שאנשים חושבים אחרת. יש לנו מטרה להגיע לאירופה".

עומר דמארי: "אני לא יודע אם זה הדרבי האחרון שלי, אין לי מושג מה יהיה בעונה הבאה, אני שמח כי מכבי תל אביב הייתה צהובה בשני וחצי האחרונות. לא רצינו שיחגגו עלינו, ה-3:2 יושב עלינו חזק מאז. גם היום הגיע לנו הניצחון. בכל הדרבים העונה לא היינו פחות טובים ממכבי תל אביב".

על השינוי בחודש האחרון: "המחויבות ההגנתית שלנו השתפרה. אנחנו לא עושים את אותן טעויו, זה קצת מאוחר מדי, אבל עדיף עכשיו מאשר לעולם לא".

20 אוהדים עוכבו או נעצרו משני מחנות האוהדים על התפרעויות, תגרות והתגרויות. בנוסף, כמה אוהדים של מכבי תל אביב, שרכשו כרטיסים ליציעים של הפועל. הם הוצאו מהאצטדיון ולא הורשו להיכנס.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפעם, ידו היתה על העליונה. בן שמעון עם סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully