וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפציעות הכריעו". סכנין: פאס חתם לשנתיים

26.4.2014 / 21:09

באר שבע לא מאוכזבת: "מסתכלים על זה שאנחנו באירופה". סכנין מימשה את האופציה על הבלם, שחתם לשנתיים נוספות

one

הפועל באר שבע אמנם סיימה הערב (שבת) ב-0:0 מאכזב אצל בני סכנין ורשמה עוד משחק חלש בפלייאוף העליון, אך לפחות מצאה נחמה אחת בערב הזה: היא הבטיחה סופית ורשמית כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. באר שבע רחוקה כעת תשע נקודות מעירוני קרית שמונה במקום השלישי. סכנין, שהייתה טובה יותר ואילולא החמצות רבות הייתה מנצחת, עדיין מפנטזת על המקום הרביעי בליגה, המוביל לאירופה ועליו היא מתמודדת מול הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

0:0 בין סכנין לבאר שבע, שהבטיחה מקום באירופה

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אלישע לוי/ברני ארדוב

"היום תיקו שיקף את מהלך המשחק", אמר אלישע לוי בסיום. "ראינו שתי קבוצות טובות שהתקשו לפתח כדורגל איכותי. אני לוקח מהמשחק הזה את הנחישות. רצינו לחזור למסלול הניצחונות. אני חושב שנבטיח גם את המקום השני. באנו לפלייאוף עם כמה פציעות מכריעות. כדורגל זה עניין של מומנטום, מכבי נראים עכשיו פחות טוב, לנו זה קרה לפני חודש.

"באופן כללי, אנחנו צריכים להסתכל על זה שהתקדמנו והגענו לאירופה, לקחת את המאבק עם קבוצות טובות מאוד. אני מקווה שהקהל ימלא את האיצטדיון בשבוע הבא ושננצח בבית את מכבי תל אביב. מה שמעניין אותנו זה לנצח בשבילנו ובשביל הקהל שלנו".

בצד השני, סכנין קיבלה בשורות טובות, כשהבלם הספרדי, אברהם פאס, חתם בקבוצה לשתי עונות נוספות. הקבוצה מימשה את האופציה להשאיר את הבלם בקבוצה.

מאמן סכנין, מרקו בלבול, נותר מאוכזב מהתיקו: "הגענו למצבים והכתבנו את הקצב, הכדור לא נכנס היום כמו נגד מכבי תל אביב. אנחנו יכולים להיות גאים, אני גאה בשחקנים, הם תמיד נותנים הכל. למרות הקשיים שעברנו השנה, יש בסכנין הנהלה מדהימה שנותנת שקט למאמן ותמיכה רגשית וכלכלית. לי טוב בסכנין וההנהלה מרוצה ממני, אנחנו עושים עבודה מדהימה. החלטנו שנתרכז במטרות העונה. כל מקום שנקפוץ בפלייאוף יהיה הישג ענק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אברהם פאס, בני סכנין. קובי אליהו
נשאר בסכנין. אברהם פאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully