וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מכה קשה, זה היה המשחק הכי חלש שלנו"

19.4.2014 / 20:43

מאמן בני יהודה ניסה לעכל את ההפסד לרעננה והירידה מתחת לקו האדום. קורצקי: "עשינו היסטוריה, אני מאושר"

קובי אליהו

בני יהודה ספגה הערב (שבת) הפסד כואב מאוד, 3:1 ביתי מול הפועל רעננה והתקרבה מאוד לליגה הלאומית. הקבוצה של יוסי אבוקסיס רחוקה כעת שלוש נקודות מהפועל ניר רמת השרון שנמצאת מעל הקו האדום, שבוע בדיוק לפני שהשתיים תפגשנה ביניהן למשחק על שש נקודות בתחתית. רעננה מצידה עשתה צעד וחצי לקראת הישארות בליגת העל וניצחון שלה במחזור הבא יבטיח לה סופית עונה נוספת בליגה הבכירה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
הפסד כואב במיוחד. יוסי אבוקסיס ודמאיו יורדים מאוכזבים/מגד גוזני

"זו מכה קשה. לא נשקר, לא שיחקנו כדורגל וזה המשחק הכי חלש שלנו", כך אמר בסיום יוסי אבוקסיס מאמן המפסידים. "לא תפקדנו בשום מערך והשער המהיר שספגנו הכניס את כל הקבוצה להלם", הוסיף אבוקסיס, "אחר כך חזרנו וחשבנו שנעשה את הדברים טוב יותר במחצית השנייה אבל עשינו טעות בהגנה ששילמנו עליה. התכוננו למשחק המהיר של רעננה בהתקפה ודווקא שם ספגנו את השערים".

המאמן ניסה לשדר אופטימיות בסיום: "צריך לשכוח את המשחק הזה ובשלושת המשחקים הבאים לעשות את המקסימום עד הסוף".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל רעננה חוגגים. מגד גוזני
סימנו וי. אנשי הפועל רעננה חוגגים/מגד גוזני

בצד השני השתחררה אנחת רווחה גדולה. רעננה עשתה צעד גדול לקראת הבטחת ההישארות שלה ומנחם קורצקי מאמן האורחים אמר בסיום: "זה עוד לא סגור אבל ברור שאנחנו הרבה יותר רגועים עכשיו. ראו שאנחנו משחקים עם הרבה יותר ביטחון ואני מקווה שנמשיך להציג כדורגל טוב. המשחק הזה נגמר טוב ואני מאושר. עשינו עוד היסטוריה להפועל רעננה, כי לא ניצחנו שני משחקים רצופים בליגת העל מעולם".

קורצקי הוסיף: "אני מאושר מהיכולת וההקרבה של השחקנים, זה הכי חשוב מבחינתי כי יש לנו שחקנים מאוד צעירים שאף אחד לא ספר והם הוכיחו שיש להם לב מאוד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully