וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "תיקו זו תוצאה מצוינת". רב"ש: "רוצים אירופה"

המאמנים של קרית שמונה והפועל ת"א לא הצטערו אחרי ה-1:1. קהת: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן. שמח ששמרנו על הפער"

קובי אליהו
ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
תיקו שלישי העונה נגד הפועל תל אביב. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק שפתח את המחזור החמישי בפלייאוף העליון. בשתי הקבוצות נרשמו רגשות מעורבים בעקבות התוצאה הזו, אחרי ששתיהן החמיצו כמה הזדמנויות להכריע את המשחק.

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, סיכם: "זה היה משחק של מומנטומים. אנחנו פתחנו טוב, אבל במחצית השנייה קצת נחלשנו. הפועל הגיעה במחצית השניה למצבים וגם הייתה יכולה לנצח. הפועל תל אביב היא קבוצה מצוינת, מסוכנת, אולי הכי מסוכנת בארץ. הצלחנו לעבור את השבוע הזה בצורה מצוינת, אחרי שני ניצחונות על הפועל באר שבע, תיקו פה היא תוצאה מצוינת. השחקים נתנו הכול ואני מאוד גאה בהם. הפער במקום השלישי נותר על שבע נקודות וזה חשוב".

רועי קהת שכבש שער בכורה בליגת העל, אמר בסיום: "חיכיתי לזה הרבה זמן ואני שמח שזה קרה היום במשחק מאוד חשוב. לא ניצחנו, אבל גם תיקו זה בסדר כי שמרנו על הפער מהפועל. הגעתי ממכבי יבנה לקבוצה מאוד מגובשת, הצוות פה נהדר ואני נהנה מאוד".

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון: "החילוף היה יכול להיות כמו זכייה בלוטו, אבל רן יצחק לא הצליח לכבוש את השני שלו. היה קשה לשחק היום, היה משחק עייף. היה מזג אוויר שהקשה וזה לא היה המשחק הרגיל שלנו. שלטנו מול קבוצה די עייפה אחרי שהיא שיחקה בגביע, אבל היא עדיין קבוצה מסוכנת. אין לי טענות לשחקנים - לבוא לקרית שמונה ולא להפסיד זה טוב. ננסה לעשות עוד חמישה משחקים טובים ואיכותיים כדי שיהיה לנו כרטיס לאירופה ותהיה המשכיות".

רן יצחק שנכנס כמחליף, כבש שער שוויון כעבור דקה, אבל החמיץ הזדמנות נהדרת לבצע מהפך לפני הסיום, אמר: "אני שמח שיצא לי להשיג נקודה מאוד חשובה. מאכזב שהמספר הנוסף לא הגיע אבל מקווה שבהמשך אצליח לסייע לקבוצה. חיכיתי להזדמנות הזו הרבה זמן".

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
"קרית שמונה הייתה עייפה, אבל עדיין מסוכנת". בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully