וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:4 גדול לרמת השרון על מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

19.4.2014 / 19:54

יוסף אבו לאבן נכנס כמחליף וביצע מהפך עם שלושער ענק (70, 78, 90). האדזיץ' חתם (90). דיין כבש ראשון (35). עימות בין מוסא לאבי לוזון, פתח תקוה מתקרבת ללאומית

קובי אליהו

בספורט משתמשים לא מעט במילה "גורלי" והקלישאה "משחק על שש נקודות" חבוטה לגמרי, אבל במקרה של הניצחון של הפועל ניר רמת השרון הערב (שבת) 1:4 על מכבי פתח תקוה באצטדיון גרונדמן יש למילים האלה משמעות אמיתית. הפועל ניר רמת השרון מצאה גיבור חדש: יוסף אבו לאבן, שכבר כבש עבורה שער ניצחון גדול לפני חודש ב-0:1 מול בני יהודה, כשנכנס בדקה ה-90. הערב הוא נכנס כבר בדקה ה-55, וסיפק שלושער ענק בדקות 70, 78 ו-90 כדי לחולל מהפך עצום, להחזיר את קבוצתו מפיגור, לקרב את יריבתה לליגה הלאומית ולהעלות את קבוצתו אל מעל הקו האדום. מכבי פתח תקווה הייתה זו שתקפה יותר במחצית הראשונה, ואף כבשה ראשונה מרגלי רועי דיין (35), אך המחצית השנייה הייתה כל כולה של הקבוצה הביתית. אמיר האדזיץ' קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-90.

שחקן רמת השרון, יוסף אבו לאבן, חוגג. קובי אליהו
איזו תצוגה ענקית. אבו לאבן חוגג/קובי אליהו

לרמת השרון יש כעת 30 נקודות, ובזכות ההפסד של בני יהודה לרעננה, היא זו שיורדת מתחת לקו האדום עם 27 נקודות. מכבי פתח תקוה, לעומתה, מתקרבת בעקבות ההפסד בצעדי ענק לליגה הלאומית, והיא רחוקה 6 נקודות מהאיזור הבטוח שמעל הקו האדום, כשנותרו שלושה מחזורים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי פתח תקוה ויקטור מרעי. קובי אליהו
התרסקות. ויקטור מרעי/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: השופט לירן וקסברגר הוציא את ההתמודדות לדרך. גם דור מיכה וטל בן חיים נוכחים ביציע העיתונאים, ובאו לראות את כל המכביסטים שנמצאים על המגרש. 150 צופים בלבד בגרונדמן.

דקה 10: עדיין אין אף מצב הבקעה ממשי לאף אחת מהקבוצות.

דקה 13: הזדמנות מצוינת לרמת השרון. מוסא מסר מימין לבן בן יאיר, שהרים את רגל שמאל ושיגר פצצה לפינה השמאלית של גיגי. השוער היה ערני והדף.

דקה 17: הגבהה של מרעי סיבכה את איתמר ניצן שבטעות הדף לעבר קבהא. למזלו של שוער רמת השרון, קשר פתח תקוה החמיץ משבעה מטרים. נהיה מעניין בגרונדמן.

דקה 27: מכבי פתח תקוה מסוכנת יותר, ומי שהכי בולט זה אבי לוזון שלא מפסיק להתלונן מהיציע על השיפוט.

דקה 30: ההזדמנות הטובה במשחק. לידור כהן הצמיד כדור לחיבורי הקורות של איתמר ניצן. משחק מצוין של כהן, מכבי פתח תקוה מריחה שער.

דקה 35: גול! הלחץ של מכבי פתח תקוה סוף סוף השתלם. רועי דיין קיבל כדור מפרץ, ובעט שטוח מ-16 מטר כדי להכניע את ניצן. שער שלישי העונה לדיין.

דקה 36: התקוטטות קטנה במרכז המגרש: אבי לוזון צעק לעבר קובי מוסא מיציע הכבוד הסמוך: "קובי אל תשחק אותה עבריין". מוסא ענה לו: "מי אתה בכלל? מה אתה מדבר אליי?".

דקה 42: בן רייכרט מסר לזנדברג שבעט חלש חל מ-20 מטר החוצה.

דקה 46: המחצית השנייה יוצאת לדרך באיחור של 6 דקות, לאחר שעמוד תאורה נכבה. לאט לאט הוא מתחיל להידלק שוב, והמשחק נמשך.

דקה 50: ריף פרץ שיגר טיל מ-30 מטר, גיגי אגרף.

דקה 51: עוד מטח של רמת השרון. הפעם בן בן איר בועט מ-20 מטר החוצה.

דקה 62: מרעי פרץ טוב באגף שמאל, אבל כדרר יותר מדי וגיגי השתטח לרגליו ולקח את הכדור.

דקה 64: רמת השרון קרובה להשוות - זנדברג בעט טוב, גיגי הדף ומוסא בעט את הכדור החוזר מטרים ליד הקורה. הזדמנות נהדרת שפוספסה.

דקה 70: גול! רמת השרון משיגה שער שוויון מוצדק. קרן של בן יאיר יצרה בלגן ברחבה, גיגי עצר את שטרית, אך ההדיפה של השוער נפלה לרגליו של מוסא, שהקפיץ ואבו לאבן נגח פנימה מקו השער. 1:1.

דקה 72: רמת השרון על סף מהפך: קובי מוסא הגביה לבן יאיר שהשכיב את גולדנברג, והדביק כדור לקורה. המשחק מתחמם.

דקה 76: אבו לאבן, שנכנס למשחק בסערה, נפל ברחבה וגרם לכל שחקני רמת השרון לדרוש פנדל. וקסברגר לא שרק.

דקה 78: גול! וזה שוב יוסף אבו לאבן, גיבור המשחק! רמת השרון הגביהה כדור קרן, אבו לאבן נגח, גייג הדף, אך המחליף עט על הריבאונד ובעט בעצמה פנימה. 1:2 לרמת השרון.

* זו לא הפעם הראשונה שאבו לאבן מחולל שינוי גדול כמחליף. לפני קצת יותר מחודש, במשחק מול בני יהודה, אבו לאבן נכנס כמחליף בדקה ה-90 וכבש את שער הניצחון.

דקה 90: גול! איזה משחק ענק של אבו לאבן! שלושער למחליף של רמת השרון. האדזיץ' פרץ בימין, חדר והעביר כדור רוחב, אבו לאבן השתלט וכבש.

דקה 90: מכבי פתח תקוה מתפרקת. מרואן קבהא הורחק, למרות שבכלל היה על הספסל. איבן הרצג נגע ביד ברחבה וגרם לפנדל.

דקה 90: גול! אמיר האדזיץ' מתרגם את הפנדל לשער. 1:4 ענק לרמת השרון.

שחקן מכבי פתח תקוה רועי דיין חוגג. קובי אליהו
השער שלו לא החזיק יותר מדי זמן. רועי דיין חוגג/קובי אליהו

הרכבים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, גל בראל, ריף פרץ, אורי שיטרית, תום מנשרוב (יוסף אבו לאבן, 55), בן רייכרט, מיכאל זנדברג (שלום אדרי, 85), בן בן יאיר, יוסי שבחון (מוחמד אזברגה, 63), אמיר האדזיץ'.

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, ניצן דמארי, נאור פסר, זיטו, מרואן קבהא, עוז פרץ, ויקטור מרעי, לידור כהן, רועי דיין.

שחקן רמת השרון, יוסף אבו לאבן כובש. קובי אליהו
אבו לאבן כובש את אחד משעריו/קובי אליהו
מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. קובי אליהו
בדרך ללאומית. קובי רפואה/קובי אליהו
מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון. קובי אליהו
ייטב לוזון/קובי אליהו
שחקן הפועל ניר רמת השרון אורי שטרית. קובי אליהו
אורי שטרית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully