וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אין ספק שקדוסי הוא בינגו"

הזהובים היו מרוצים מהחלוץ ששוב מצא את הרשת וסידר 3 נקודות. אביב חדד: "השגנו את הניצחון עם הרבה הקרבה ומאמץ"

one

בני יהודה עלתה אמש (שבת) לפחות זמנית אל מעל הקו האדום, אחרי ניצחון חוץ סופר חשוב, 0:1 נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר. הזהובים חזרו לשחק במגרש בו חוו את טראומת הפציעה הקשה של רפי דהן וכמובן את ספיגת שער השוויון מרגלי מכבי חיפה בדקה ה-96, אך הפעם הצליחו לשמור על רשת נקייה, בפעם השנייה ברציפות. לפחות על פי המשחק אתמול, נדמה שהקבוצה רחוקה מלהרים ידיים במאבק ההישארות בליגה והקרב נגד הירידה יימשך ככל הנראה עד לסוף העונה. במחזור הבא תארח בני יהודה ביום ראשון את בית"ר ירושלים, שעוד צריכה לשחק הערב נגד מכבי פתח תקוה במשחק ההשלמה של הפלייאוף התחתון.

אוהד קדוסי חוגג שער עם שחקני בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
סופסוף חיוכים בבני יהודה/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק שחררו השחקנים הרבה אוויר וחגגו בחדר ההלבשה. התחושות החיוביות שנראו במועדון בשבועיים האחרונים, באו לידי ביטוי על המגרש, עם המון לחימה והקרבה של כל השחקנים. השוער דלה איינוגבה, שספג ביקורות רבות אחרי משחק התיקו 2:2 נגד מכבי חיפה לפני שלושה שבועות, קיבל שוב מחמאות רבות על יכולתו, אחרי שהצליח במספר עצירות לבלום את שחקני הפועל חיפה ולשמור כאמור על רשת נקייה. גם חוליית ההגנה שדי התייצבה בשבועות האחרונים, עם גל כהן ואביב חדד הבלמים ואיציק עזוז ועוז ראלי כמגנים, קיבלה מילים טובות בסיום.

שחקן נוסף שקיבל הרבה מחמאות, הוא החלוץ אוהד קדוסי, שכבש את שערו הרביעי בקבוצה, מאז הגיע בחודש ינואר. קדוסי נראה מחובר מאוד לקבוצה וגורם במועדון אף אמר לוואלה! ספורט: "אין ספק שקדוסי הוא בינגו גדול בשבילנו. זה בדיוק מה שהיה חסר לנו במהלך העונה. רק שימשיך ככה עד לסיום הליגה".

"אני מאוד מאושר מהניצחון", אמר הבלם אביב חדד בסיום המשחק, "עבורנו זה מאוד חשוב לפתוח ככה את הפלייאוף. זה ייתן עכשיו הרבה בטחון לשחקנים ויכניס בהם אמונה שאנחנו ראויים וצריכים להישאר בליגה. היה משחק פיזי וקשה אבל כל הקבוצה נלחמה והוציאה את הניצחון הזה בהרבה הקרבה ומאמץ. יש לנו עוד הרבה דרך עד להשלמת המשימה, אבל אין ספק שהיום אנחנו מאוד שמחים".

אמיר עגייב אמר לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון הזה, אבל ממחר נתכונן לבית"ר ירושלים ביום ראשון. כל משחק מבחינתנו הוא שיא שאנחנו צריכים לשבור. מגיע לקהל שלנו שישמחו קצת ויראו קצת נחת מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully