וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "אנחנו עושים תקופה מדהימה"

30.3.2014 / 7:51

בקרית שמונה היו מאוד מרוצים מעוד ניצחון גדול, הבלם הוסיף: "עשינו הכול הכי טוב שאפשר ולכן מבחוץ זה נראה קל"

one

הכושר הנהדר של עירוני קרית שמונה נמשך גם אתמול (שבת) והקבוצה מהצפון, שחושקת במקום השלישי ובכרטיס לליגה האירופית, הביסה 1:4 את בני סכנין. בסיום, שירים ושמחה נשמעו מכיוון חדר ההלבשה וגם הבעלים איזי שרצקי הגיע למקום מחויך מאוד וכהרגלו, בירך את השחקנים.

מי שזכה למחמאות רבות הוא יואל צחנוביץ', שכבש את השער השלישי לזכות הקריה ובקבוצה מקווים שהדבר יעניק לו את הביטחון הנדרש להמשך הדרך. גם שאר השחקנים זכו למילות עידוד.

מתן אוחיון הוחלף במהלך המשחק לאחר שספג מכה חזקה בברך, אך בקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר להמשך הדרך. רועי קהת שוחח עם שרצקי בסיום ואמר לבעלים שמצבו הפיזי השתפר משמעותית ובקבוצה מקווים שגם הוא וגם ויאם עמאשה יהיו כשירים בעוד תשעה ימים למשחק מול האלופה מכבי תל אביב.

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
משתלב מחדש בהרכב. צדק/יותם רונן

שיר צדק אמר: "אנחנו עושים תקופה מדהימה והיה חשוב לנו להתקדם בליגה ולעלות שלב בגביע. אני שמח שאנחנו משחקים טוב ועומדים במבחן התוצאה. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא יודעים מה לגבי שאר הליגה. יש לנו פור של שש נקודות על פני המקום הרביעי וזה חשוב, אבל יש עוד משחקים קשים. כל משחק יהיה מלחמת עולם".

על המשחק מול סכנין אמר צדק: "הבלטנו את האיכויות שיש לנו על פני סכנין. אולי זה נראה קל מבחוץ כי עשינו את כל הדברים הכי טוב שאפשר". על חזרתו מפציעה הוסיף הבלם: "חזרתי להרכב אחרי הרבה זמן. לא קל לצאת באמצע השנה ולהשתלב בחזרה כשהקבוצה מצליחה. כרגע אני והקבוצה נראים טוב ואני מקווה שזה יישאר כך".

לקראת מכבי תל אביב אמר הקפטן: "אני לא חושב שאנחנו נחותים מאיזושהי קבוצה בליגה. נתמקד במטרות שלנו ולא של קבוצות אחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully