וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי: "מכל המועמדות לירידה, אנחנו הכי טובים"

החלוץ חגג את הניצחון של בני יהודה, אבוקסיס הוסיף: "אנחנו לא מחפשים את היופי". שלומי דורה: "חבל, חזרנו לתחתית"

one

בני יהודה נלחמה, נשכה ונאבקה ובסופו של דבר, גם השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות יקרות מפז, כאשר גברה 0:1 בקרית אליעזר על הפועל חיפה ועלתה, לפחות זמנית, אל מעל הקו האדום. הזהובים נהנו משער מהיר של אוהד קדוסי, כבר אחרי חמש דקות והצליחו לשמור הפעם, לשם שינוי, על היתרון שלהם גם בדקות הסיום. קיאנסקאס (קורה) וקוראץ' (משקוף) היו קרובים לשוויון, אבל האדומים הרדומים נראו רע והם עדיין לא ניצלו סופית מירידה.

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "מה שקורה לנו כל השנה הזו לא ברור, במיוחד במגרש הזה לפני שבועיים, עם הפציעה הקשה של רפי דהן והגולים שקיבלנו. אני שמח שהפעם הקבוצה שמרה על השער, אנחנו לא מחפשים יופי. את זה כבר עשינו מזמן. אמרתי לשחקנים שרק נעשה 0:1 קטן ונעלה מעל הקו האדום, לפחות עד מחר. עשינו את זה. היינו צריכים להכריע את המשחק ב-20 הדקות הראשונות, אבל זה סימפטום של קבוצה בלי ביטחון. חשוב שלא נסתכל מה קבוצות אחרות עושות כי זה מאוד מלחיץ. אם נעשה תוצאות טובות, יהיה טוב. כמובן שזה תלוי גם ביריבות והיום זה לא היה לטובתנו, אבל נחכה להמשך".

0:1 לבני יהודה על הפועל חיפה

אוהד קדוסי חוגג שער עם שחקני בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
שער יקר. קדוסי/אדריאן הרבשטיין

כובש שער הניצחון, קדוסי, הוסיף: "הדקות האחרונות גמרו אותנו עד עכשיו. אני שמח שהיום שיחקנו חכם וניצחנו. מה שהיה קורה תמיד, נגמר. זו לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים אחרונים ועולים עם לחץ בגלל התוצאות, אבל אני מאמין שנעשה את העבודה ונישאר בליגה. אנחנו אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון ונקלענו למצב שלא מתאים לנו. בגלל זה גם קשה לנו להתמודד בתחתית, יותר מאשר לקבוצות אחרות. זה היה ניצחון אחד, יש עוד שישה משחקים בהמשך. זה יהיה מאבק עד לרגע האחרון. המצב שלנו לא הכי טוב כרגע, אבל יהיה בסדר. מכל המועמדות לירידה, אנחנו הכי טובים, אבל לא רק הכדורגל משחק כרגע".

בצד המפסיד, המאמן שלומי דורה סיכם: "חבל מאוד. הכנסנו את עצמנו סתם למאבקי התחתית כי לא לקחנו נקודה משני משחקי הבית האחרונים. אחרי כמה משחקים טובים באה ירידה לא מובנית. האכזבה מזה שלא הגענו לפלייאוף העליון יצרה נפילת מתח, זה לא זלזול. אולי עכשיו, כשאנחנו מתקרבים לתחתית, שחקנים ירגישו שמשהו בוער להם. קוראץ' הוא חלוץ ליגה טוב, אבל אנחנו לא תלויים בו. היינו שווים גול במשחק הזה. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה באשדוד ונצטרך לחזור לקחת בו נקודות, אפילו בצורה מכוערת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully