וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "חבל שאנחנו לא מצליחים לברוח לתחתית"

29.3.2014 / 20:40

עכו רשמה משחק חמישי ללא ניצחון, ומאמנה הודה: "רעננה הייתה טובה יותר". קורצקי: "בכל שבוע חוזר נושא ההחמצות"

one

הפועל עכו והפועל רעננה קיוו לפתוח את משחקי הפלייאוף התחתון בניצחון, אולם בתום 90 דקות נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, שלא שיפר את מצבם בתחתית. המארחת עכו רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון אחרי שהוליכה 0:1 מפנדל של ז'וליאנו ספדאסיו, אולם ספגה שער שוויון בדקה ה-86 מרגלי רז כהן. רעננה הייתה טובה יותר אולם יכולת טובה של שוער עכו דודו גורש, והחמות של ממאדו צ'אם מנעו ממנה לנצח.

מאמן הפועל עכו יובל נעים: "אני ב 1:1 רוצה שהמשחק ייגמר, אני לא רוצה לנצח כי אני חושב על הגול שאנחנו יכולים לקבל. רעננה שיחקה יותר טוב מהפועל עכו היום וזו האמת. במחצית השנייה יצאנו להמון התקפות עם יתרון מספרי, ואת הפעולה האחרונה לא עשינו כמו שצריך. כשרעננה הייתה בפיגור היה ברור שהיא תהמר על התקפה, הם שיחקו עם 7-8 שחקנים בחלק הקדמי ואנחנו, בחוכמה, בהתקפה אחת מתפרצת היינו צריכים לעשות 0:2. היו לנו מספיק הזדמנויות לעשות את זה. לא היה חסר שבסוף שנפסיד במשחק ואני שמח לפחות על הנקודה. חבל שאנחנו לא מצליחים לברוח לתחתית, יהיה קרב עד הסוף. יהיו לנו משחקים קשים נגד קבוצות שנלחמות על החיים שלהן ונצטרך גם לדעת לנצח מול קבוצות שבעצם כבר איבדו עניין בליגה, אם לא נצליח לנצח את המשחקים האלה זאת תהיה בעיה קשה".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
הכדורגל טוב, התוצאה פחות. קורצקי/מגד גוזני

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי: "אני מאוכזב. כל שבוע אנחנו חוזרים על נושא ההחמצות. המשחק הזה יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה מאוד לטובתנו ולהביא לנו 3 נקודות מאוד חשובות. אני שמח שהצלחנו להשוות בסוף משער מאוד חשוב של רז כהן. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת ולקוות שבמשחקים הבאים הכדור ייכנס".

על החמצותיו של ממאדו צ'אם אמר קורצקי: "מחזקים אותו ומאמנים אותו. יש לו את היכולות, הוא יביא את זה באיזשהו שלב, אני מאמין בו ובעוד כמה שחקנים שהחמיצו היום ולא צריך להפיל הכול עליו. צריך להסתכל על התמונה הכוללת, עשינו משחק פנטסטי, תצוגת כדורגל, הגענו להרבה מצבים. מנגד, קיבלנו גול מפנדל מחצי מצב במחצית הראשונה. נקווה להשתפר בהמשך". על השליטה של הקבוצה במשחק אמר קורצקי: "התכוננו טוב לעכו, הם משחקים הרבה יותר מסודר במשחקים האחרונים, עם שני קשרים באמצע שמנהלים את המשחק. ידענו ללחוץ אותם טוב ולתקוע להם את המשחק וחבל שלא הצלחנו לנצל יותר את המצבים שלנו. שמח שהצלחנו להשוות בדקות הסיום". על נווקאמה אמר קורצקי: "הוא צריך קודם כל לעזור לרעננה להישאר בליגה ואחרי זה נראה מה יהיה איתו בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully