וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "באף שלב העונה לא היינו קבורים"

הפועל תל אביב חגגה רביעייה מול חיפה, בן שמעון החמיא לשחקניו: "לפי היכולת שלנו אירופה בהישג יד". גם ורמוט אופטימי

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה היום (שבת) את הניצחון הכי גדול שלה העונה, כשהביסה 0:4 את מכבי חיפה בלומפילד. האדומים שוב הוכיחו שהם התאוששו מהטראומה של הדרבי, השלימו משחק שני רצוף ללא ספיגת שער, נראו יעילים בהתקפה וכבשו רביעייה (אפילו כשעומר דמארי לא כבש), ובעיקר שיפרו עמדות בקרב על המקום לאירופה, בידיעה שגם המקום הרביעי יכול להספיק.

"כמובן שניצחון 0:4 על מכבי חיפה הוא ניצחון גדול", אמר רן בן שמעון, "אבל כבר היו לנו העונה משחקים לא פחות טובים מאלו, שהחמצנו וקיבלנו גולים שלא צריך לקבל. היום ראו מחויבות של כל השחקנים, והנעת כדור ברמה גבוהה. אני גאה בשחקנים, הייתה לקבוצה הזו כל הסיבות שלא לעשות את הדברים הללו - והם עשו. מגיע לנו הניצחון הזה".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כבר היו לנו העונה משחקים לא פחות טובים מאלו". בן שמעון/ברני ארדוב

בן שמעון הנרגש הקדיש את הניצחון למשפחתו התומכת, והמשיך להחמיא לשחקניו: "זו לא הייתה קבוצה כבויה. אתה רואה את זה בחגיגות של הגול הרביעי. באף שלב בעונה הזו לא ראיתי אף אחד קבור במועדון הזה, זה ייאמר לזכות השחקנים ורק לזכות השחקנים. הכרטיס לאירופה הוא בהישג יד, זה גם תלוי בנו. אם נמשיך להיראות כמו שאנחנו נראים, הכול אפשרי".

גילי ורמוט, שנראה גם הוא מצוין, יודע ש"זה בסך הכול ניצחון ראשון שלנו העונה על קבוצה מהפלייאוף העליון, כך שזה משמח. היו לנו הרבה משחקים דומים כאלה שבסוף לא ניצחנו, אז היום שמחנו בגול הרביעי של עומר פדידה. לא יהיו לנו מתנות. אולי בפלייאוף יילך לנו קצת יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully