וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "אנחנו לא מתאימים למה שמחפשים במועדון הזה"

קפטן מכבי חיפה במונולוג כואב לאחר התבוסה להפועל תל אביב: "זה כולל אותי ומתחיל ממני. אני לא באותו כושר כמו פעם, אני לא מתפקד על המגרש כמו פעם". שחר לא יפטר את בנאדו, בוקולי לשחקנים: "כולנו באותה סירה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הובסה הערב (שבת) 4:0 על ידי הפועל תל אביב, בתצוגת נפל כוללת של המועדון הירוק, שנמצא באחת מתקופות השפל שלו בעשורים האחרונים. לפי דריבליסט, זו הפעם הראשונה שמכבי חיפה סופגת תבוסה כזו מאז ינואר 2007 - 4:0 מול מכבי הרצליה.

שחקני הקבוצה תיארו הלם גדול בחדר ההלבשה בסיום, ונראה כי חלק גדול מהם כבר רוצים שהעונה תסתיים. "הפועל פשוט פירקה לנו את הצורה", סיכם אחד השחקנים בסיום. "אנחנו פשוט מתביישים במה שהיה כאן היום. אין לי מילים".

בחיפה מאוכזבים מאוד מההופעה של אמיר אדרי ("קיבלנו שני גולים ממנו"), שהובילה להתרסקות. חיפה לא בנתה על אדרי לעונה הבאה ללא קשר ליכולת שלו העונה ולא ברור האם יישאר גם כשוער שני. גוסטבו בוקולי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אנחנו צריכים להיות חזקים וביחד עכשיו. כולנו באתה סירה". למרות התבוסה, לנשיא יעקב שחר אין כוונה לפטר את המאמן אריק בנאדו, וככל שזה תלוי במכבי חיפה הוא אמור להמשיך עד תום העונה.

דקל קינן, אביחי ידין, מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוסר אונים. הירוקים בסיום/ברני ארדוב

"יש הרבה הסברים אבל ההסברים הם לא לעכשיו", אמר בנאדו בסיום המשחק. "זה היה משחק לא טוב שלנו. פתחנו טוב, אבל אחרי השער השני היה קשה לחזור למשחק. אני יכול לקחת נקודה טובה - שהשחקנים רצו עד סוף המשחק. אבל הניצחון הגיע להפועל תל אביב. צר לי שאכזבנו את הקהל הגדול שלנו, זו היתה תצוגה לא טובה שלנו, במאני טיים. נעשה הכול כדי להשיג את המטרה שלנו, שהיא אירופה. זה לא יהיה קל. ניתן את המקסימום, אני אדרוש את המקסימום ונקווה להמשך טוב יותר".

בנאדו נשאל האם הוא מצטער שפתח בהרכב עם אמיר אדרי, וענה: "אני סומך על השחקנים שלי. הוא עבר שלושה אימונים מלאים וטען שהוא כשיר. אם שחקן אומר שהוא יכול לשחק, אני מאמין בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא נראה טוב. בנאדו/ברני ארדוב

קפטן הירוקים, יניב קטן, שחרר בסיום המשחק מונולוג ארוך וכואב:

"זה היה אחד הערבים הפחות טובים שלנו, ואני אומר את זה בעדינות. כל אחד צריך להסתכל על עצמו. זה המועדון הכי טוב וגדול בכדורגל הישראלי, עם קהל האוהדים הכי גדול. האחריות היא על השחקנים. אנחנו חייבים להרים את עצמנו. אנחנו, כיום, כשחקנים, לא עומדים בסטנדרטים האלה. אנחנו כרגע לא מתאימים למה שמחפשים במועדון הזה. וזה כולל אותי ומתחיל ממני. אני בעונה לא טובה, וזה מקרין ליתר השחקנים. כולנו באותה הסירה. צריך לא לחפש אשמים. צריכים קודם כל להיות ביחד, לסיים את העונה הזו על הצד הטוב ביותר.

"מעבר לאירופה ולכל דבר אחר אנחנו צריכים להסתכל על הכבוד שלנו ועל הכבוד של האוהדים. להיראות ככה זה לא לעניין, זו לא סחורה. אני משחק פה הרבה שנים ולא חושב שזה אי פעם היה נראה ככה. כל היום יש דיבורים על מאמנים והכול, אבל צריך להסתכל על השחקנים. אנחנו, כרגע, לא מספיק טובים למועדון הזה. זה כולל אותי. אני לא באותו כושר כמו פעם, אני לא מתפקד על המגרש כמו פעם. עם הזמן, דברים משתנים... ציפיתי מעצמי להרבה יותר השנה. זו עונה לא טובה. השנה אני לא סוחב את הקבוצה. אני שומע ביקורות, קודם כל שיבואו אליי".

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה מול דני עמוס. ברני ארדוב
לא יום שירצה לזכור. תורג'מן בעוד החמצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully