וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנשים מתבלבלים, הקבוצה התייצבה"

28.3.2014 / 12:45

מאמן בית"ר התגונן: "ציפו שנרוץ לאליפות? אנחנו לא שווים יותר ממה שעשינו". על עתידו: "מאמין שבקרוב אני וטביב נמצא כיוון"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים התאמנה היום (שישי) באווירה קודרת אחרי ההדחה מגביע המדינה, כאשר כ-30 אוהדים שהגיעו לאימון גידפו חלק מהשחקנים ואמרו להם שהקהל לא יגיע למשחקי הפלייאוף התחתון. האוהדים אף הניחו מכתב מלגלג בתאיהם של השחקנים ורשמו בין היתר: "זה לא אתם אשמים, זה רק אנחנו שעוזבים עבודות ומשפחות ונוסעים שעות לכל חור לראות אתכם".

רוני לוי יצטרך להסתדר נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון ללא אנדרס טונייס וניסו קפילוטו המוצהבים, אופיר קריאף המורחק, שי חדד הפצוע ודני פרדה שאינו רשאי לשחק על פני ההסכם עם מכבי פתח תקוה. ג'ונתן וילה וטל כחילה צפוייים לפתוח כבלמים, כאשר אבירם ברוכיאן ומשה לוגסי יפתחו בקישור. על אף ההיעדרות של חדד, אלי דסה אינו מתוכנן לפתוח ודור מלול תורגל בעמדה זאת. אריאל הרוש לא התאמן היום בשל כאבי גב אך צפוי להיות כשיר ליום ראשון.

טביב: "אם יגיע אדם שמסוגל להשקיע יותר, אפנה את מקומי"

דור מלול שחקן בית"ר ירושלים (משמאל) לפני לירן קצב, בן בן יאיר שחקני הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
יועדף על פני אלי דסה. דור מלול/קובי אליהו

רוני לוי התראיין היום ב-'רדיו ירושלים' והתייחס לתחושות שלאחר ההפסד בקרית שמונה. לוי: "טבעי שיש אכזבה בקבוצה כמו בית"ר אחרי הפסד בגביע, אבל יחד עם זאת אני יכול להגיד שבאנו למשחק רציניים ושיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד. זה יכול היה ללכת לכאן או לכאן, אבל מה שקורה לנו זה שאנחנו לא כובשים ומצד שני סופגים ולכן יש אכזבה גדולה. אנחנו הולכים למשחק חוץ בקרית שמונה שניצחה את כל הגדולות ולשחק שם עם הרכב התקפי שכולל את בריאן ז'ונס, איציק כהן, פרדה ואזולאי והמגינים הם התקפיים אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע".

כשנשאל האם הקדנציה הנוכחית שלו היא הצלחה או כישלון אמר: "קשה לעשות סיכומים. אני לא יכול לעשות סיכומים בשלב הזה. יש לנו שבעה משחקים חשובים שלכל קבוצה שם הוא משחק על עונה שלמה. אנחנו יכולים לעשות פלייאוף תחתון מצויין ומצד שני להסתבך. אני לא מחלק לעצמי ציונים, אני עובד קשה מאוד ומשקיע ותמיד יכול להיות יותר טוב".

לגבי הרכש שקיבל אמר לוי : "אני חייב לחזור אחורה. בכל מה שקשור לבית"ר אנשים מתבלבלים. בקיץ בית"ר הייתה על סף פירוק וטביב לקח אותה שבועיים לפני הליגה. מהסגל של העונה הקודמת נשארו 3-4 שחקנים בלבד. בחמש שנים האחרונות בית"ר הייתה בפלייאוף התחתון. בית"ר בעונה שעברה עם הסגל של הישראלים הטובים נשארה במשחק האחרון בליגה. בית"ר נבנתה מחדש ויחסית עשו צבירת נקודות טובה. אני קיבלתי את הקבוצה אחרי חמישה הפסדים ובמשבר גדול, בלי לפגוע באלי כהן שעשה עבודה טובה לפני. שהגעתי נגד הפועל חיפה הייתי בטוח שאנחנו יורדים ליגה, הצלחנו לייצב את הקבוצה ולהגיע למצב שאנחנו בפלייאוף התחתון עשר נקודות מהמקום שיורדים ליגה כשכולם אמרו שהקבוצה תרד ליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"הצלחנו לייצב את הקבוצה כשכולם אמרו שנרד ליגה". רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

על הביקורת על הרכש שנעשה בינואר אמר לוי: "הגיעו אלינו חמישה שחקנים שכולם אינם בכושר משחק. קרית שמונה הביאה את עמאשה ששיחק שבועיים שלושה ונפצע לחודש. קשה מאוד להתמודד עם שחקנים שמגיעים ללא כושר משחק. כולם אמרו שבית"ר מועמדת רצינית לרדת ליגה. איזה שינויים עשינו? עזבו את בית"ר אייס קרים, בנגורה, רביבו, מולמו.. עזבו חמישה והגיעו חמישה. אתם מדברים על קבוצה שנבנתה תלאי על תלאי ועל זה שמנו תלאי. לא בנו בסיס של מועדון ולא בנו משהו מסודר".

בנוגע לשחקני הבית אמר רוני לוי: "בבית"ר יש ציפיות אך אין בסיס של שחקנים. אין 8-10 שהם לב של קבוצה ולב של מועדון שאליהם אתה מחבר 6-7 ואומר שיש קבוצה טובה. הבסיס לא מספיק טוב ורחב ולא מספיק לקבוצה גדולה כמו בית"ר ירושלים. כדי לחבר קבוצה לוקח זמן ולא חודש או חודשיים. באופן יחסי אם מסתכלים על המשחקים האחרונים לשחקנים הייתה מוטיבציה ורוח והם נתנו את המקסימום. תמיד אפשר לצפות ליותר. לנצח את מכבי חיפה ואת אשדוד ולשחק בצורה שווה בשווה נגד מכבי תל אביב זה לא כל כך גרוע".

בנוגע לציפיות ממנו אמר: "מה ציפו, שנהיה בפלייאוף העליון או נרוץ לאליפות? בית"ר ירושלים לא שווה יותר ממה שעשתה השנה. אם לא היינו עושים את השינויים בינואר היינו יורדים ליגה וגם עם השינויים אנחנו נאבקים עד הרגע האחרון. כשאני רואה את הקבוצות בפלייאוף התחתון לכולן יש קבוצות טובות ואין שום משחק קל".

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הסיכום בקרוב? אלי טביב/מגד גוזני

בנוגע למעמדו של אבירם ברוכיאן אמר לוי: "אבירם ברוכיאן נכנס במשחק נגד סכנין ומכבי תל אביב. במשחק האחרון כמו שהוא התפתח מצאתי מקום לחזק את האמצע כי השליטה עברה לקרית שמונה והכנסתי את לוגסי. שחדד נפצע הכנסתי מגן ימני ובגארבג' טיים לא רציתי להכניס אותו ולפגוע בו. גם ברוכיאן לא עשה הכנה לליגה ולא התחיל כמו כולם והיו לו חוסרים מבחינה גופנית. לא קרה כלום, הוא שחקן מוכשר שעוד נשתמש בו".

בנוגע לעונה הבאה אמר: "אני וטביב במערכת יחסים טובה מאוד. העבודה איתו הייתה לי עד עכשיו ממש טובה עם שיתוף פעולה ואנחנו כן מדברים ברמה העקרונית אבל אני מאמין שבקרוב הצדדים ימצאו את הכיוון החיובי. במידה ובית"ר תהיה בטוחה בהישארות ולא תסתבך בתחתית יש שחקנים צעירים שיקבלו דקות משחק ובמיוחד כאלה שיישארו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully