וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "דהן היה בכושר מצוין, הפציעה שלו פוגעת"

מאמן בני יהודה מוטרד מהפציעות, אך מצא נקודת אור: "איינוגבה לא קיבל שער". בכר: "אם שחקנים ירצו ללכת, לא נחזיק אותם"

one

בני יהודה תחל את משחקיה בפלייאוף התחתון מתחת לקו האדום, אחרי שסיימה הערב (שבת) ב-0:0 עם עירוני קרית שמונה במשחק האחרון שלהן בעונה הסדירה בליגת העל. בעקבות התיקו, הזהובים אמנם עלו למקום הלפני-אחרון בטבלה, אך ניצבים כעת מרחק שלוש נקודות ממכבי פתח תקוה שמקדימה אותה. קרית שמונה, לעומתה, תוציא לדרך את משחקי הפלייאוף העליון כשהיא ככל הנראה במקום השלישי, מרחק 15 נקודות מהפועל באר שבע, השנייה בטבלה.

בני יהודה ועירוני קרית שמונה סיימו ב-0:0

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
מצא נקודת אור. אבוקסיס/ברני ארדוב

"מאוכזב? זה עניין יחסי, כי שיחקנו נגד קבוצה טובה שאני לא יודע מתי הפסידה בפעם האחרונה וגם נלחמת על החיים שלה", אמר בסיום מאמן קרית שמונה, ברק בכר. "ניטרלנו אותם לגמרי בחצי הראשון למרות שלא הגענו להרבה מצבים. לאחר מכן המשחק התאזן ובסך הכל התוצאה משקפת. אז אני מאוכזב, אבל המקום השלישי כמעט מובטח וזה חשוב להתחיל את הפלייאוף מעמדה כזאת.

"המטרה שלנו בפלייאוף היא לשמור על המקום השלישי", המשיך בכר. "אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה שמתמודדת איתנו. לדעתי המאבק יהיה עד הסוף גם עם מכבי חיפה וגם עם הפועל תל אביב. אנחנו עומדים טוב על המגרש כי יש לנו חבר'ה מחוייבים שלא מוותרים אף פעם. זה כיף לאמן חבר'ה כאלה שרוצים כל הזמן להתקדם ולהצליח. הביחד זה הסוד שלנו. אנחנו דואגים לגיבוש וכבר ביום שלישי ניקח את השחקנים לחמת גדר לעוד יום גיבוש כדי להתרענן לקראת הפלייאוף. כיף לנו ביחד".

לגבי ההתעניינות שמגלות מספר קבוצות בשחקנים מהקבוצה (ביניהם שיר צדק ואחמד עאבד): "זה כבוד גדול מבחינתנו שהרבה קבוצות מתעניינות בשחקנים שלנו. אין לי בעיה ששחקנים ילכו ויתקדמו, זה רק מעיד על כך שאנחנו מקום שאפשר להתקדם ממנו. אם נגיע לפגרה ושחקנים ירצו ללכת, לא נחזיק אותם בכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. ברני ארדוב
"לא נחזיק שחקנים בכוח". בכר/ברני ארדוב

"הייתה לנו פתיחת משחק רעה מאוד", אמר מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. "היינו קצת יותר טובים בחצי השני אבל גם לא יותר מדי. לא ייצרנו מספיק מצבים ומשחק ההתקפה שלנו היה פחות טוב מבדרך כלל. רצינו לנצח, עשיתי חילופים התקפיים בשביל לנצח אבל לא היינו מספיק טובים. התוצאות במגרשים האחרים השפיעו על השחקנים שלנו וזה היה מאוד מורגש במשחק. במחצית הסברתי להם שזה כבר נגמר ויש עוד מספיק מחזורים לתקן. הדבר החיובי שאני אקח מהמשחק הוא העובדה שדלה איינוגבה לא קיבל שער ולקח כמה כדורים מסוכנים".

לגבי ההשפעה של הפציעה של רפי דהן אמר אבוקסיס: "קודם כל, הפציעה השפיעה על המשחק שלנו. רפי היה בכושר מצוין ואחד השחקנים הכי חשובים במערך שלנו. קשה להרים את הקבוצה כל שבוע מחדש מעוד מכה ועוד פציעה ועוד טעות. כשמוסיפים לזה את העובדה שהחבר'ה שמעו שכל התחתית ניצחה המשחק שלנו נפגע. מבחינתי כל משחק מאז שהגעתי לכאן הוא משחק עונה, אבל כמובן שמן הסתם מעכשיו כל טעות שלנו תהיה קריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully