וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אלך למלחמה רק עם מי שייתן הכל"

מאמן הפועל תל אביב מזהיר לקראת הדרבי: "מי שיעשה מה שהוא רוצה לא יהיה פה". חרסיסיץ' יפתח כבלם, אבוטבול כשיר

one

הפועל תל אביב המשיכה היום (שבת) בהכנותיה לקראת הדרבי התל אביבי ביום שני הקרוב. אחרי שהשעה אתמול את ברנקו איליץ', ערך היום המאמן רן בן שמעון אסיפה טקטית לשחקניו.

בתחילת דבריו התייחס לתקרית עם הבלם הסלובני אתמול: "אני אלך למלחמה רק עם שחקנים שאני מרגיש שייתנו הכל על המגרש", אמר המאמן. "מי שחושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ולא יהיה רציני, לא יהיה פה". במהלך של בן שמעון תומכים מאוד רוב השחקנים שכבר שבועות מתלוננים שאיליץ' רחוק מלהיות מקצוען: "הוא עושה שכונה באימונים", אמר היום אחד השחקנים. "כל הזמן רב ומעיר לשחקנים ורן עשה בצדק שהעיף אותו".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הזהיר את שחקניו. בן שמעון/קובי אליהו

המשמעות היא שלא אותו הרכב שפתח מול אשדוד יעלה גם בדרבי. היום תרגל בן שמעון את ההרכב שאמור לפתוח ביום שני. את מקומו של איליץ' במרכז ההגנה אמור לתפוס בריאן חרסיסיץ' שהוסט מהקישור האחורי וישתף פעולה עם אוראל דגני כצמד בלמים. לוקאס סאשה ושי אבוטבול, שחזר היום להתאמן לאחר שהיה חשש לגבי שיתופו בגלל רגישות בשריר אחורי, אמורים לפתוח כקשרים האחוריים. בן שמעון עדיין מתלבט לגבי השחקן הנוסף בקישור. סלים טועמה, בסארט עבודרחימי ורמזי ספורי תורגלו לסרוגין בהרכב ובן שמעון אמור להחליט עד ליום שני מי מהם יפתח. רמזי ספורי זוכה כרגע לעדיפות, אך הדברים עשויים להשתנות.

"נכון שמכבי נראית פחות טוב לאחרונה, אבל הם יבואו בטירוף בדיוק כמונו", אמר אחד השחקנים. "זה דרבי, לא משנה באיזה מקומות הקבוצות. אפשר לעשות תוצאה טובה, אבל אנחנו נצטרך להיות בשיא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully