וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי דהן ייעדר לפחות חצי שנה: "אין מחילה לראיוס, אלוהים ישלם לו"

קשר בני יהודה עבר בדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל מקרע ברצועה האחורית של הברך, וקרע נוסף ברצועה הצידית. דהן תקף את ראיוס, שפגע בו: "הוא עשה את בכוונה וזה היה אישי נגדי. המקרה מזעזע, אחזור חזק וזה לא ישבור אותי". שחקני מכבי חיפה פרסמו הודעת תמיכה בראיוס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קבלו את חמש פציעות הספורט המחרידות ביותר אי פעם

קשר בני יהודה רפי דהן עבר היום (שני) בדיקת MRI שקבעה את חומרת הפציעה. לאחר פענוח תוצאותיה, אובחנו קרע ברצועה הצולבת האחורית של הברך ובנוסף קרע ברצועה הצידית, כאשר זמן ההחלמה המשוער הוא בין שישה לשמונה חודשים. המשמעות היא שדהן עשוי לחזור למגרשים באמצע העונה הבאה. פגיעה קשה ברצועות מצריכה הליך שיקום ארוך מאוד, מה שאומר שהשחקן לא יפתח את העונה הבאה. דהן הגיע לבדיקה מלווה בארוסתו, בני משפחתו וסוכנו אבי נמני, נראה שבור ומירר בבכי. לאחר שהתקבלו תוצאות הבדיקה, בסביבתו של הקשר הבהירו כי נשקלת תביעה אזרחית נגד רובן ראיוס.

"לא ישנתי כל הלילה", אמר דהן. "קיבלתי מורפיום ולא הצלחתי לישון. כל הלילה היו לי מחשבות על המקרה המזעזע הזה ולא הצלחתי לישון אפילו לא לדקה למרות שניסיתי. פעם ראשונה שזה קורה לי וזה מקרה מזעזע. אני רוצה לנצל את הבמה ולהגיד לכולם תודה על התמיכה. לא האמנתי שזה יגיע לכזו תמיכה. קיבלתי אולי 5,000 טלפונים והודעות חיזוק וזה באמת מחזק אותי, אז תודה לכולם".

דהן התייחס לרובן ראיוס שפגע בו: "האמת שאין לי מה להגיד לו. יש אלוהים בשמיים ושהוא ישלם לו. אין מחילה על דבר כזה. העדפתי לא לראות את התמונות. ראיתי את מה שקרה במגרש והזדעזעתי אז העדפתי לא לראות את התמונות באינטרנט. כולם אמרו לי לא להסתכל כי זה נראה לא טוב, אז העדפתי לא לראות.

"הוא עשה את זה בכוונה ב-100 אחוז", המשיך דהן. "אפשר לראות את המשחק 100 פעם. אין דבר כזה שזה לא היה בכוונה. זה היה אישי נגדי ורואים את זה בדיסק של המשחק. אני לא יודע אם ירחיקו אותו לשמונה משחקים, 20 או 30. זה לא אכפת לי ולא עוזר לי. מה שקרה, קרה. לא מעניין אותי לכמה משחקים הוא יורחק. מכבי חיפה יודעת להתנהל. יענקל'ה שחר יודע מה לעשות ואני לא צריך להגיד לו מה לעשות. מה שהוא יחליט, מקובל עליי".

על תחושותיו אמר: "אני מאמין שאחרי ה-MRI נהיה יותר חכמים ונראה מה קורה. אני בטוח שאחזור יותר חזק וזה לא ישבור אותי. אחזור יותר חזק ממה שהייתי". השחקן התייחס גם לחתונתו שנקבעה להמשך החודש: "ישר מהבדיקה אני הולך לרב שלי ומה שהוא יגיד נעשה. אם יגיד שתהיה חתונה, תהיה חתונה ואם צריך לדחות או לבטל... אעשה מה שהרב יחליט".

קשר בני יהודה רפי דהן על כסא גלגלים בבית החולים. יוסי ציפקיס
שבור. רפי דהן/יוסי ציפקיס

בתוך כך, שחקני מכבי חיפה ניסחו הודעה משותפת שפורסמה על ידם ברשתות החברתיות:

"ראשית, כל שחקני מכבי חיפה מאחלים החלמה מהירה לרפי דהן, חבר למקצוע ומקווים לראותו במהרה במגרשים, זה מבחינתנו הדבר החשוב מכל. כשחקני כדורגל, אין לנו ספק שאין מקום לעבירות מהסוג הזה, חד משמעית לא."

"רובן ראיוס הוא חבר לקבוצה וגם ברגעים הקשים אנחנו יחד, בטוב וברע, כקבוצה. אנו נעשה הכל על מנת לעזור לו לצאת מהתקופה הזו. אנו רואים וקוראים את מה שנכתב עליו, גם מצד קולגות ואנחנו כואבים. הלוואי וכל מה שקרה אתמול, לא היה מתרחש. לפני שכל אחד מביע את הכעס שלו, טוב ויעשה זאת בדרך ראויה ולא בביזויו של ראיוס כאדם. כרגע מתנהל מסע חסר פרופורציות כנגד ראיוס בתקשורת. אנו קוראים לכולם, דווקא בעת הזו, להימנע מהתלהמות ושוב מאחלים לרפי החלמה מהירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשר בני יהודה רפי דהן על כסא גלגלים בבית החולים. יוסי ציפקיס
הרב יחליט לגבי החתונה. דהן וארוסתו/יוסי ציפקיס
קשר בני יהודה רפי דהן כשרגלו מגובסת. יוסי ציפקיס
אני לא יודע אם ירחיקו אותו לשמונה משחקים, 20 או 30. זה לא אכפת לי ולא עוזר לי. דהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully