וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "הטבענו חותם על עונה פנטסטית"

8.3.2014 / 20:59

מאמן בני סכנין מרוצה מהשגת הכרטיס לפלייאוף, היו"ר אבו יונס: "לא נהיה שק חבטות בפלייאוף, השחקנים יקבלו בונוס"

one

בני סכנין דאגה הערב (שבת) למנוע מתח במחזור הסיום של העונה הסדירה, כשהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון עם ניצחון ביתי 0:2 על הפועל רעננה. מוחמד כליבאת (16) ומוחמד גדיר (21) היו חתומים על שני השערים שהותירו את רעננה בצרות התחתית.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
מבטיח שקבוצתו לא תשמש תפאורה. מרקו בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול היה שבע רצון מכך שסכנין השיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון: "מתחילת העונה אנחנו משחקים מצוין. אם תבדקו, תראו שאצלנו יש שחקנים שהשתתפו בהכי הרבה משחקים בליגה. ידעתי שיבוא משבר ושתהיה עייפות, אבל היה להם את האופי לעבור את החודש וחצי הזה ולהטביע חותם על עונה פנטסטית. אני תמיד אומר לשחקנים להיות עם רגליים על הקרקע, אבל לשאוף גבוה. יש כאן שחקני כדורגל משמעותיים. המטרה שלנו עכשיו היא רק להמשיך ולשחק טוב ולהיות שאפתניים. נבוא לכל משחק ולא נשמש תפאורה. לא שימשנו עד עכשיו אז מה השתנה? הספרדים מוסיפים לנו המון עומק והם בטח לא בעיה?.

היו"ר מוחמד אבו יונס הוסיף: "אמרתי לשחקנים שחסר לנו גרוש ללירה. אחרי חודש וחצי של כדורגל מאכזב, השחקנים התעלו בזמן. אנחנו לא נהיה רמת השרון ולא נהיה שק חבטות. הבטחתי בונוסים והשבוע נתכנס כדי להחליט מה יהיה הבונוס, אבל בוודאות השחקנים יקבלו משהו וזה לא יהיה גרושים?.

בצד המפסיד אמר מנחם קורצקי: "לא הגענו למספיק מצבים היום וסכנין גמרה את המשחק בחמש דקות. יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו כבר מסתכלים קדימה?.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מסתכל כבר לעבר המשחק הבא. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully