וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרדה בין אוהדי בית"ר ולוד: "לא יהיה מפגן אלימות"

10.2.2014 / 12:00

המשטרה תיצור הפרדה בין הרכבים במשחק הגביע. אוהדי בית"ר: "נקווה שבלוד ערוכים לאוהדים שיגיעו ללא כרטיסים"

one

משטרת לוד החליטה ליצור הפרדה מוחלטת בין רכביהם של אוהדי בית"ר ירושלים לבין מכוניותיהם של אוהדי בני לוד, זאת על מנת למנוע חיכוך בין האוהדים במשחק הגביע ביניהן מחר (שלישי, 21:00, ישיר בספורט 5+ לייב), שהוגדר במשטרה כ"רגיש מאוד". כחלק מסידורי האבטחה במקום, החליטו במשטרה שבניגוד למשחקים מול בני סכנין, אוהדי בית"ר יוכלו להגיע לאזור האצטדיון בצורה עצמאית, אך החניה תחולק לשניים ותיווצר הפרדה באמצעות מחסומים ושוטרים. אוהדי לוד ישוכנו בצד אחד של החניה ואילו אוהדי בית"ר בצד השני.

כמו כן, במשטרה החליטו שאוהדי בית"ר לא יוכלו לאסוף את הכרטיסים שלהם במתחם האצטדיון אלא ברחבת אולם האירועים אבניו שמרוחק מהאצטדיון. גם שם צפויה נוכחות משטרתית גבוהה כשהקופות במגרש עצמו יהיו סגורות ביום המשחק.

בהנהלות שתי הקבוצות וכן המשטרה מבקשים מאוהדי בית"ר להקדים ולהגיע כמה שיותר מוקדם. הקופות באולם האירועים אבניו ייפתחו כבר בשעה שש ורבע כדי למנוע דוחק בכניסות. כמו כן, תיפתח קופה ניידת לחלקות כרטיסים לטובת אוהדי בית"ר ירושלים, שתיפתח בשעה 18:00 במתחם "איירפורט סיטי", בחניון האחורי של אולם ה"אווניו".

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
אירוע רגיש. אבו סובחי/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים זועמים על המחירים הגבוהים אותם דרשו אנשי בני לוד (כ-120 שקל לכרטיס). גם בעמותת האוהדים כועסים על המחירים הגבוהים, אך למרות זאת, לוואלה! ספורט נודע שנותרו רק עוד כמה עשרות כרטיסים בודדים לאוהדי בית"ר ושכ-1,200 כרטיסים כבר נמכרו.

לפי ההערכות של אנשי בית"ר והמשטרה, מאות מאוהדי בית"ר יגיעו לאצטדיון ללא כרטיס, מה שעשוי להביא לתקריות ולבעיות במתחם עצמו. "משחק הכדורגל לא יהווה מפגן של אלימות", נכתב בהודעה רשמית של משטרת לוד, "אנו נקפיד על כך, בכניסה ייערך בידוק דקדקני וכן תימנע כניסת חשודים בשכרות. יינתן טיפול מוקפד בכל מפר סדר או חשוד בקריאות גזעניות. משטרת ישראל מעודדת אירועים ספורטיביים, אך תגלה אפס סובלנות כלפי מפרי הסדר והחוק".

גם בעמותת אוהדי בית"ר ירושלים התייחסו לרגישות של המשחק ורמזו על העובדה שאוהדי בית"ר צפויים להגיע גם בלי כרטיסים כשאמרו "עמותת אוהדי בית?ר ירושלים רוצה לקוות שמשטרת ישראל והנהלת בני לוד בניהולו של אבו סובחי, ערוכים להגעתם של אלפי אוהדי בית?ר לאצטדיון ביום המשחק ללא כרטיסים. לא ייתכן כי במשחק כזה חשוב אוהדי הקבוצה מקבלים מספר כל כך נמוך של כרטיסים ובמחירים מופקעים. אוהדי בית?ר ידועים בתמיכתם ובליווי הקבוצה לכל מקום בארץ ובכל מחיר ועל כן מתכוונים להגיע בהמוניהם למשחק, דבר שעל פניו אמור להיות מבורך. אנו מקווים שכל הנוגעים בדבר יהיו ערוכים לאירוע בסדר גודל יוצא דופן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מאות מאוהדי בית"ר יגיעו ללא כרטיסים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully