וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר כעס על היכולת: ”מה אכפת לי שניצחתם?”

8.2.2014 / 20:49

הבעלים של מכבי חיפה לא אהב את יכולת שחקניו מול רעננה, בנאדו: ”לפעמים טוב לתקן אחרי ניצחון”. קורצקי: ”חסר מזל”

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) למקום השלישי בטבלת ליגת העל, לאחר שגברה בקרית אליעזר 1:3 על הפועל רעננה. הירוקים הוליכו 0:2 בהפסקה בזכות צמד של רובן ראיוס (15 ו-31 בפנדל), אבל נראו לא טוב במחצית השנייה, הורידו הילוך וגם נלחצו בעקבות שער של המחליף ריף מסיקה (58), לפני שאלון תורג'מן סגר עניין בתוספת הזמן, במשחק בו תמאש פרישקין ערך בכורה עם 16 דקות. רעננה רשמה משחק מספר 11 ללא ניצחון, אך למזלה המדורגות מתחתיה הפסידו והיא נותרה מרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

מכבי חיפה נקמה בהפועל רעננה עם ניצחון 1:3

תמאש פרישקין שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דקות ראשונות בירוק. תמאש פרישקין/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק נראו יעקב שחר ואריק בנאדו כשהם כעוסים מאוד על השחקנים. שחקנים סיפרו כי שחר נכנס לחדר ההלבשה, וזרק לחלל האוויר: "מה איכפת לי שניצחתם, בבית צריך לשחק יותר טוב במיוחד במחצית השנייה". בקבוצה ביקרו מספר שחקנים, אמרו שחלק מהם לא הגיע למשחק ויצטרכו להתאמץ יותר במשחק הבא כדי להישאר בהרכב. בקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה של פרישקין, ואמרו: "למרות שהוא לא שיחק שלושה חודשים, הוא נתן המון תנופה למשחק ויצר הזדמנויות".

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו: "קיוויתי שנשחק יותר טוב במחצית השנייה. היה משחק רע מאוד מבחינתנו, אבל זו תוצאה טובה עבורנו. התחלנו את העונה עם מטרות אחרות, והיום המטרות שלנו שונות. המטרה שלנו היום היא להגיע לאירופה ולשלב שחקנים צעירים. מי שיהיה טוב ויוכיח את עצמו, ישחק. לפעמים טוב לתקן אחרי שאתה מנצח ולא אחרי שאתה נראה לא טוב. אני מקווה שניראה הרבה יותר טוב בשבוע הבא. היה לנו משחק טוב בדרבי, יש גם משחקים כאלה. נעבוד קשה כדי לתקן בהמשך".

לקראת המשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים, הוסיף המאמן: "אנחנו בכל משחק באים כדי לנצח. נגיע לטדי לנצח ואני מקווה שנעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא אהב את היכולת לאחר ההפסקה. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי: "אני מאוכזב מאוד. ירדנו למחצית השנייה בפיגור של 2:0, השחקנים עשו את הכול כדי להשוות, התאמצו, ואני גאה בהם. צריך לקחת מפה את היכולת לשבוע הבא. היה חסר לנו קצת ריכוז, ועם עוד קצת מזל זה היה נגמר אחרת. צריך להרים את השחקנים ומה שצריך זה להמשיך בגביע לשלב הבא. הרצף שלנו אולי מדאיג, אבל אנחנו מעודדים מהמחצית השנייה. אנחנו מתאמצים, רוצים ומאוד קרובים ואני מקווה שאנחנו נשתפר במשחקים הבאים".

על אחמד סבע אמר המאמן: "הוא שיחק בכל המשחקים מאז שהוא בא. חשבתי ששחקנים אחרים יותר יועילו. הוא צריך לחזור לכושר ואני בטוח שהוא יביא תועלת לקבוצה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
מעודד מהמחצית השנייה. מנחם קורצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully