וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משחקי הרדיוס לא יתקיימו אצל האורחת

לאחר דיון בהתאחדות, שונתה ההחלטה המקורית שפסק בית הדין. במכבי תל אביב עדיין זועמים: "העונש פשוט הזוי, אפילו לא ננסה להבין את זה". הקבוצה בונה את כתב ההגנה לקראת הערעור, האוהדים יגיעו בשבת בבוקר להפגין בקרית שלום

צילום: קובי אליהו

יממה חלפה מאז ספגה האלופה והמוליכה מכבי תל אביב עונש חמור ביותר מבית הדין המשמעתי ובקבוצה עדיין מתקשים להירגע ולא מצליחים להבין את שיקוליו של הדיין עמנואל סלע, שגזר עליהם שלושה משחקי רדיוס. במהלך היום (שישי) הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי לאחר דיון שנערך בין מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, היועץ המשפטי של ההתאחדות משה אביבי וראש אגף הליגות המקצועניות ניר ינקלביץ', הוחלט כי עקרון הספורטיביות אינו מאפשר את קיום משחקי הרדיוס במגרשן של הקבוצות האורחות. מכבי תל אביב רשאית, אם תרצה כמובן, לערער לבית הדין העליון של ההתאחדות, על פסק הדין. בהודעת ההתאחדות נכתב: "אין בהחלטת ועדת הליגה והגביע לפגוע חלילה בעמצאות בתי הדין והיא קיבלה את ההחלטה האמורה לאחר שנתבקשה לעשות כן, בהוראת פסק דין". בתקנון האליפות של ההתאחדות קיים סעיף תחת הפרק "מגרשים" ובו נכתב: "ועדת הליגה והגביע לא תאפשר קיומו של משחק במגרש חלופי המשמש כמגרשה הביתי של הקבוצה האורחת".

במכבי תל אביב זעמו על פסיקת בית הדין ועוד לפני הודעת ההתאחדות אמרו בקבוצה: "זה פשוט הזוי. אין לזה שום הסבר הגיוני, לכן לא ננסה אפילו להבין את ההחלטה הזו". בלא קשר לעדכון ההתאחדות, במהלך סוף השבוע תגבש הנהלת הקבוצה, בסיוע היועץ המשפטי של המועדון עורך הדין מורן מאירי, את כתב ההגנה לערעור שיוגש בתחילת השבוע לבית הדין העליון של ההתאחדות. הבעלים מיטש גולדהאר, שבעצמו קיבל את העונש בהלם מוחלט, מעורב בהכנת קו ההגנה ובין השאר תטען הקבוצה כי לא עמד נגדה עונש על תנאי על הסעיף בו הורשעה, "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות".

עונש חסר תקדים למכבי ת"א: 3 משחקי בית במגרשי היריבות

מכבי ת"א שוקלת: כרטיסים ב-1,000 שקל למשחקי הרדיוס

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מנסחת כתב הגנה. גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

היום התברר כי כבר ביום שלישי נערך דיון במנהלת הליגה, בו נכחו נציגי כל הקבוצות, כמו גם מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר. בדיון נמתחה ביקורת קשה מאוד על בתי הדין של ההתאחדות ונאמר כי הקבוצות מרגישות שהדברים לא מתנהלים ברמה גבוהה מספיק. אחד הנוכחים בדיון אמר הבוקר לוואלה! ספורט: ""הציבור צריך שיהיה לו אמון בבתי הדין ובכדורגל הישראלי, ההחלטה ההזויה שהתקבלה אמש היא קונצנזוס וכולם הביעו בדרך כזו או אחרת את דעתם עליה, כך שהדברים ברורים ביותר".

אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע מחר בבוקר למתחם האימונים בקרית שלום ולהפגין נגד ההחלטה. ההגעה למתחם תואמה עם ראשי הקבוצה ובמקביל צפוי להיערך האימון המסכם למשחק מול הפועל באר שבע. מאות אוהדים גם מתכננים להגיע למשרדי ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי הקרוב, אז ייערך הערעור.

מעבר לכך, עשרות אוהדי כדורגל ברחבי הארץ התאגדו ושלחו הבוקר מכתב מאורגן להתאחדות: "אם היינו זקוקים לאישור, לעידוד, לזריקת מרץ, כדי לפרק את מוסד ההתאחדות לכדורגל, קיבלנו אישור על כך בפסק דין זה. מפתיעה ומאכזבת היעדר מחאה של כל קבוצות הליגה על פסק דין זה, שכן העיקרון של 'היום אתה, מחר אני' קיים במקרה זה", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי תל אביב כדורגל. ברני ארדוב
מתכננים מחאה משלהם. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully