וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: הקשר דויד הובר סיכם בהפועל באר שבע

3.2.2014 / 19:40

שחקן גנט, ששמו נחשף בלעדית בוואלה! ספורט, ישוב לשתף פעולה עם ברדה, איתו שיחק בגנק. פלצ'וק על סף סיכום באשדוד

one

הפועל באר שבע מתחזקת. הקשר הבלגי דויד הובר, שמועמדותו נחשפה בוואלה! ספורט, סיכם הערב (שני) את תנאיו בשורות המדורגת שנייה ויעבה את מרכז השדה שלה לקראת המשך המאבק על האליפות. המאמן אלישע לוי היה במירוץ נגד השעון להחתמת קשר זר, והמגעים עם נציגיו של הובר הניבו סיכום. על פי הודעת המועדון, השחקן ינחת לפנות בוקר כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום רשמית.

דויד הובר חוגג אליפות במדי גנק. AP
אליפות אחת כבר יש לו. דויד הובר בחגיגות של גנק/AP

הובר, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-26, שיחק העונה בגנט, אבל זכור יותר מהתקופה בה שיתף פעולה עם אליניב ברדה במדי גנק, אז שימש גם כקפטן הקבוצה. הובר כבר זכה באליפות אחת, עם גנק וברדה ב-2011. יש לו גם זכייה בגביע ב-2009 וכן סופרקאפ בלגי ב-2011. לאחר מכן, אגב, פגש יחד עם ברדה את אלישע לוי, כשגנק שהדיחה את מכבי חיפה בפלייאוף ליגת האלופות.

הקשר האחורי גדל בגנק וערך את הבכורה שלו במדיה בפברואר 2008, כשהיה בן 20. הוא שיחק במדיה, כאמור עד המעבר לגנט בינואר אשתקד ורשם שני שערים ב-120 הופעות. בגנט שיחק 17 משחקים בעונה שעברה ועוד 13 העונה, מבלי למצוא את הרשת. ברזומה שלו גם שתי הופעות כמחליף במדי נבחרת בלגיה, במשחקי ידידות מול סלובניה וארצות הברית ב-2011.

אז, ב-2011, העתיד של הובר נראה מזהיר, אבל פציעה קשה גרמה לו להיעדרות ממושכת ולאחר מכן הוא איבד את מקומו אצל המאמן מריו ביין. הוא חתם על חוזה חדש עד 2014 בגנק בינואר אשתקד, אך אז הושאל לגנט שניצלה את האופציה בקיץ. גם הפעם הוא הסתכסך עם מאמן, מירצ'ה רדניק הרומני, שלא נתן לו לפתוח בהרכב מאז אוקטובר, אך שיתף אותו במחזור האחרון כמחליף. הובר התייחס למצבו לאחרונה ואמר: "המאמן יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אבל הוא חסר טקט. החברה שלי קים רותחת עליו, אני רגוע. אני לא רוצה לתת לו את הסיפוק. אני מקווה שיימצא פתרון".

צפו בשערים של הובר ובחגיגות שלו עם ברדה

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דויד הובר במדי גנק. GettyImages
יחזור לשתף פעולה עם ברדה. דויד הובר/GettyImages

מחר אמור להסתיים המשא ומתן עם מ.ס אשדוד בנוגע לניקולאס פלצ'וק. על המגעים בין הצדדים פורסם בוואלה! ספורט. במהלך היום נרשמה התקדמות בעסקה כשהשחקן עצמו אף שוחח עם המנכ"ל אסי רחמים וביקש לעזוב. פיראס עוואד עבר רשמית לבני לוד ובכך סיים את דרכו בקבוצה העונה. החלוץ יוני אוזן עדיין לא שוחרר משום שלא מצא קבוצה.

בנוגע לפרסומים סביב אייל גולסה, במועדון הבהירו כי במהלך הימים האחרונים נעשה ניסיון מצד גורם מתווך ליצור עסקה לפיה אייל גולסה יעבור ממכבי חיפה, אך שם הבהירו כי הוא לא משוחרר, אלא אם האדומים ירכשו אותו תמורת מיליון יורו. אלונה ברקת דחתה את ההצעה על הסף.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
בדרך לאשדוד? פלצ'וק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully