וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר סיכם בנאנט: "מודה לאוהדים על התמיכה"

חלוץ הפועל תל אביב ימריא לצרפת ביום שישי. צפוי להצטרף לנאנט בהשאלה אחרי שיושג סיכום בינה לבין האדומים

one

חלוץ הפועל תל אביב, איתי שכטר, סיכם את תנאיו בנאנט וימריא מחר (שישי) לצרפת כדי לחתום בקבוצה לפני תום מועד ההעברות האירופאי. שכטר יצטרף לקבוצה הצרפתית בהשאלה אחרי שיושג סיכום בינה לבין האדומים וכנראה שהיא תחזיק באופציה לרכוש אותו בקיץ. כל הצדדים - הקבוצות והשחקן - מעוניינים בעסקה ולכן לא נראה שתהיינה מהמורות בדרך להשלמתה.

שכטר ימריא מחר לצרפת, ויערוך בדיקות רפואיות בקבוצת נאנט, שהגישה באמצעות סוכנו הצעה לראשי המועדון על השאלתו עד תום העונה עם אופציה לרכישה. בשלב זה בין הצדדים עוד אין סיכום לגבי פרטי העסקה.

העסקה הזו אמורה להקל על הפועל תל אביב מבחינה פיננסית. כידוע, האדומים מצויים במצב כלכלי לא פשוט ובשבועות האחרונים עלתה הערכה שחיים רמון ועידו חג'ג' יצטרכו לממש את הערבויות עליהן הם חתומים אישית בשביל לשלם משכורות. היום הוחלט סופית שעומר דמארי יישאר בקבוצה אחרי שכמה אנשי עסקים הזרימו כספים למועדון. מכיוון שנאנט תשלם לשכטר משכורת גבוהה יותר מזו שהוא היה אמור להרוויח במתחם חודורוב עד סוף העונה - כ-150 אלף יורו - הפועל תל אביב תחסוך סכום שמוערך בכמיליון וחצי שקלים (כ-300 אלף יורו ברוטו).

איתי שכטר אמר אחרי השלמת העסקה: "בסיטואציה שנוצרה העונה, זו האופציה שמועדפת עליי ועל המועדון. אני מאמין שביכולתי להשתלב בהצלחה בליגה הצרפתית שהיא מהחזקות באירופה, ובקבוצה מצוינת כמו נאנט. ואם בדרך הזו אני גם מקל על המועדון מבחינה כלכלית, אז זה טוב לשני הצדדים".

שכטר הוסיף: "בשלב זה אני לא יודע אם תהיה חתימה, ובכל מקרה אני מתכוון לחזור רק להפועל תל אביב ומודה לכל האוהדים על תמיכה גם ברגעים שהלך לי פחות טוב".

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב אמורה לחסוך כמיליון וחצי שקלים. שכטר/ברני ארדוב

נאנט צפויה להיות התחנה האירופאית השלישית של שכטר וכמובן שאם העסקה תצא לפועל כמצופה, הוא יהפוך לישראלי הרביעי בליג 1 ויצטרף למאור מליקסון (ולנסיין), עדן בן בסט (טולוז) ואלירן עטר (ריימס).

שכטר נמכר מהפועל תל אביב לקייזרסלאוטרן הגרמנית תמורת כ-2.5 מיליון יורו ביולי 2011 ואחרי עונה אחת בבונדסליגה, הושאל לסוונסי הוולשית (שמשחקת בפרמיירליג האנגלית). בקיץ האחרון קייזרסלאוטרן החליטה לוותר על שירותיו ומכרה אותו בחזרה להפועל תל אביב תמורת חצי מיליון יורו.

שכטר החל את הקריירה בהפועל נצרת עילית ואחרי עונה אחת במדיה, הצטרף למכבי נתניה. הוא שיחק בעיר היהלומים שלוש שנים לפני שעבר להפועל תל אביב בקיץ 2009 תמורת כחצי מיליון דולר. בשנתיים הבאות הוא כבש 27 שערים ב-45 משחקי ליגה וסייע לקבוצה לזכות בדאבל. העונה החלוץ כבש שבעה שערי ליגה, ארבעה מהם נגד הפועל ניר רמת השרון.

נאנט מדורגת במקום השמיני בליגה הצרפתית, מרחק ארבע נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לליגה האירופית. כמו כן היא עדיין נמצאת במירוץ על תואר גביע הליגה וביום שלישי הבא תארח את פ.ס.ז' בחצי הגמר. השחקן הבולט של הקבוצה בחלק הקדמי הוא החלוץ הסרבי פיליפ ג'ורג'ביץ' שכבש העונה שמונה שערים, אבל הוא מסרב בינתיים להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הקרוב וככל הנראה יעזוב ללא תמורה בסוף העונה.

שמות בולטים נוספים בקבוצה ממערב צרפת: השוער רמי ריו, הבלם הסנגלי פאפי ג'ילבוג'י, קשר נבחרת ארה"ב אלחנדרו בדויה, והקשר האחורי ג'ורדן ורטו. את הקבוצה מאמן מישל דר זקריאן, שהעביר בה כמחצית מקריירת המשחק שלו.

נאנט שמכונה "הקנריות" היא אחד מהמועדונים הגדולים בצרפת מבחינה היסטורית. היא זכתה בשמונה אליפויות (האחרונה ב-2001) ושלושה גביעים, הופיעה פעמים רבות במפעלים האירופאים ובעונת 1995-96 אף העפילה עד לחצי גמר ליגת האלופות, שם הודחה על ידי יובנטוס.

בשנים האחרונות הקנריות התקשו לשחזר את ההצלחות מהעבר ונשרו פעמיים לליגת המשנה. בעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום השלישי בליג 2 ושבה לליגה הבכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נאנט, פיליפ ג'ורג'ביץ' (ימין) מול שחקן מונאקו, אריק אבידל. AP
השחקן הבולט בחוד של הקנריות. ג'ורג'ביץ' מימין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully