וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובאנוביץ' ממשיך כבלם, רוטקוביץ' עדיין נבחן

הסרבי יחליף את מישאלוב מול רעננה (ש', 18:00). טרם הוחלט לגבי המונטנגרי. ניסיון לצרף את שחר הירש, מגעים עם אלון זיו

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. המאזן: 1:2 לעכו בניצחונות, עוד משחק נגמר בתיקו.

* התיקו היחיד שהושג בין הקבוצות הוא מהפעם היחידה בה עכו אירחה את רעננה, בעונת 2009/10. נגמר 1:1.

* לרעננה ניצחון אחד פחות, אבל יתרון בהפרש השערים. זה בגלל שהניצחון היחיד שלה על עכו היה 0:4.

* זה מפגש בין שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו ב-2014. עכו עם 6 משחקים ללא ניצחון, רעננה עם 8.

* רעננה ניצחה רק פעם אחת בחוץ העונה – במחזור ה-3. אבל היא גם הפסידה רק פעמים בחוץ העונה. שני שליש ממשחקי החוץ שלה, 6, נגמרו בתיקו.

* עכו עם 4 הפסדים בבית העונה. שניים ברצף במחזורים 1 ו-3 ושניים ברצף במחזורים 16 ו-18. בפעם הקודמת העונה (מחזור 5) היא ניצחה 1:2 את הפועל חיפה במשחק הבית השלישי אחרי שני הפסדים.

לאתר דריבליסט

אנשי הפועל עכו חוגגים עם המאמן יובל נעים. יוסי ציפקיס
ישיגו ניצחון ראשון ב-2014? הספסל של עכו/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הפועל עכו מתחילה להרגיש את הלחץ של המומנטום השלילי שבו היא נמצאת, ואחרי שבשבוע שעבר היא השלימה שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הקבוצה של יובל נעים מקווה לחזור לנצח באצטדיון טוטו, מה שהיא לא עשתה מאז ה-7 בדצמבר. בעכו משוועים לחיזוק בחלק הקדמי אחרי שהיא הבקיע שני שערים בלבד בשישה משחקים, אבל בינתיים הצוות המקצועי עדיין לא ממהר לבצע עסקה.

החלוץ לוקה רוטקוביץ' שהגיע השבוע ממשיך להתאמן עם הקבוצה, ובעכו צפויים לקבל החלטה לגביו עד ליום שלישי הבא. החלוץ המונטנגרי מגלה יכולת טובה באימונים, אבל אלון חרזי ונעים מעוניינים להמשיך לראות אותו לפני שיקבלו החלטה. בשלב הזה ג'קו ערפאת עדיין לא הגיע ולא ברור אם בכלל ייבחן. בעכו מצפים גם להתפתחויות בגזרת חלוצה של הפועל עפולה, שחר הירש, שעשוי להצטרף. גם לגבי אלון זיו נראה שצפויות התפתחויות לאחר המשחק מול קבוצתו.

בפן המקצועי, נעים לא מתכנן שינויים בהרכב לקראת המשחק מול רעננה כאשר משה מישאלוב הפצוע יהיה חסר ואת מקומו ימשיך למלא ברניסלב יובאנוביץ' שהצטיין במשחק האחרון מול הפועל חיפה. המשמעות היא שיובל שבתאי ימשיך בקישור האחורי לצידו של מירקו אורמוש. ננאד מרינקוביץ' המאכזב ימשיך לקבל את הקרדיט כחלוץ, בעוד אליאור סיידר יפתח על הספסל.

הפועל רעננה:

אי שם במחזור העשירי הפועל רעננה רשמה את ניצחונה האחרון. מאז, הפתעת הליגה במחזורים הראשונים שכחה את טעמן של שלוש נקודות ובשל כך נגררה עד המקום העשירי - ממנו תנסה להילחץ כדי לא להמשיך להידרדר למאבכקי תחתית. ברעננה מבינים כי הצעד הראשון הוא ניצחון מחר. "זה משחק על 6 נקודות", אמר השבוע מאמן הקבוצה מנחם קורצקי. "זאת הליגה שלנו ואת המשחקים האלה אנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים לברוח מהתחתית".

קורצקי, שסבל לאחרונה מפציעות רבות של שחקניו, יזכה מחר בסגל כמעט מלא. תמיר כהן ובן בינימין שלא שיחקו מול הפועל תל אביב ישובו לחזק את מרכז השדה של הקבוצה ואילו רק הבלם לואי טהא ייעדר שוב. אחרי שהחתים את החלוץ ליליו, אחמד סבע וריף מסיקה, מתבלט המאמן עם מי לפתוח בחוד כשסבע עשוי לעלות במקומו של ממאדו צ'אם. מסיקה ייכלל גם כן בסגל.

אחמד סבע, הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. סבע/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

יובל שבתאי (הפועל עכו)

אחרי האירוע הלא נעים עם יובל נעים מיד לאחר המשחק מול הפועל חיפה, שבתאי קיבל צ'אנס נוסף מהמאמן שקיבל את הסבריו של הקשר, ונראה שמבחינה מקצועית הוא זוכה להערכה רבה בעיקר בגלל הקשיחות ורוח הלחימה. זו גם ההזדמנות שלו להנהיג את הקישור ולשנות את המומנטום השלילי של עכו.

הפועל רעננה: ליליו

מול הפועל תל אביב הראה החלוץ הברזילאי ניצוצות של רכש מפתיע. בקפריסין טוענים כי יש לו לא מעט כישרון ברגליים ואם הוא רוצה להשפיע על העונה של רעננה, מחר זה בהחלט הזמן להתחיל.

שחקן הפועל עכו יובל שבתאי חוגג. קובי אליהו
הרבה מוטל על כתפיו. יובל שבתאי/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, יובל שבתאי, מירקו אורמוש, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן, ננאד מרינקוביץ'.

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, יניב לביא, עמנואל אמבולה, יוגב לרמן, בן בינימין,תמיר כהן, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם (אחמד סבע), ליליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully