וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטאה חתם במכבי פתח תקוה: "שמח להיות כאן"

19.1.2014 / 15:00

קשר נבחרת רומניה לשעבר סגר עד תום העונה. קובי רפואה המריא למלטה עם עומר גולן, וינסה לסגור עם אוביפולה

one

עכשיו זה רשמי: הקשר הרומני אדריאן כריסטאה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם הבוקר על חוזה עד תום העונה במכבי פתח תקוה לאחר שעבר בדיקות רפואיות. כריסטאה (30), שרשם העונה שער ובישול במדי קבוצתו, שיחק בשלוש השנים האחרונות גם בפטרולול פלוישטי הרומנית וסטנדרד ליאז' אליה עבר בהשאלה. "אני שמח להיות כאן, במכבי פתח תקוה, ומקווה שאצליח לעזור לקבוצה. ישראל זאת מדינה טובה", אמר השחקן במעמד החתימה, אליה הגיע מלווה בשלושה נציגים: סוכנת השחקנים ויקי וקנין, ובסוכנת הרומניה אנה מריה פרודאן ובעורך דינו. כזכור, השחקן נחת בישראל וצפה במשחקה של הקבוצה אתמול. בעקבות ההחתמה, במועדון יתפנו כעת להחתמת חלוץ במקום אדמיר אדרוביץ', שכבר סיכם את תנאיו אבל סירב להמשיך בהתרשמות וחזר לפנדורי.

שחקן מכבי פתח תקוה אדריאן כריסטאה במעמד החתימה. יח"צ, אתר רשמי
רכש חדש. כריסטאה/אתר רשמי, יח"צ

בינתיים, לוזון ורפואה, שבמועדון מעריכים מאוד את התרומה שלו לקבוצת הבוגרים במקביל לעבודה הטובה שהוא עושה בקבוצת הנוער ("מאז שהצטרף ללוזון רואים את טביעת האצבע שלו בניהול המשחק"), ממשיכים לעבוד באינטנסיביות על מנת להחתים שחקנים. הלילה, כך מתברר, המריא רפואה יחד עם החלוץ עומר גולן למלטה, במטרה לסגור עם החלוץ הניגרי של היברניאנס, אובינה אוביפולה. החלוץ הניגרי בן ה-26, שבעונה שעברה הוזכר כמועמד למכבי חיפה וגם ניהל מגעים עם הפועל באר שבע, הפך בעונות האחרונות לאחד המבקיעים המצטיינים במלטה ובעונת השיא שלו, 2011/12, כבש 34 שערים. את העונה שעברה פתח עם 11 שערים בחצי עונה, לפני שעבר לקבוצתו הנוכחית בה כבש העונה ארבעה שערים. אוביפולה היה אמור לנחות בישראל, אך הגעתו התעכבה בשל בעיות ויזה. אם הוא ירשים במשחק הצמרת הערב מול סלימה וונדררס, יוצע לו חוזה עד תום העונה עם אופציה להארכה.

ומה לגבי עומר גולן? החלוץ שנמצא כעת במלטה יחליט בימים הקרובים האם לקבל סיוע רפואי בנוגע לפציעה שלו, או שייאלץ לגמור את העונה מוקדם מהצפוי, ואז ייאלץ גם לפרוש מכדורגל. במועדון מקווים שגולן ישוב, אך החלוץ לא ממהר לקבל החלטה בעניין.

בפתח תקוה חלוקים בנוגע לתוצאת התיקו אתמול (2:2) נגד בני יהודה. ניצחון על בני יהודה היה מגדיל את הפער ממנה לתשע נקודות, אבל התיקו שמר על סטטוס קוו ובמועדון מקווים שרמת השרון תמעד הערב מול בית"ר ירושלים, כדי לא לרדת חזרה אל מתחת לקו האדום. בסיום המשחק החמיאו ייטב לוזון וקובי רפואה לשחקנים, שעדין מחכים לשתי המשכורות האחרונות שלא חולקו להם ובמועדון טוענים שהנושא הזה יוסדר עוד השבוע.

"אף אחד לא ציפה שבמשחק תחתית כזה שתי הקבוצות ישחקו פתוח. בדיעבד, התיקו הזה משרת יותר אותנו, אבל החמצנו הזדמנות טובה להגדיל את הפער ולברוח עוד יותר מהתחתית", אמר אחד השחקנים אמש. "ב-2:1 היינו צריכים להחזיק יותר את הכדור, אבל התפתנו לגמור את המשחק מוקדם. אם נפתיע את מכבי חיפה, כל הליגה תדבר על ההתקדמות שלנו". על פדרו גלבאן, שכמעט שבר את שיא השערים של שחקן זר בכל הזמנים, אמרו אתמול במועדון: "פדרו שחקן נהדר, הוא יחכה עוד שבוע או שבועיים ואז נוכל לחגוג את זה כמו שצריך. ראו שהוא היה מעט לחוץ לפני המשחק. בני יהודה זה מועדון שמאוד יקר ללבו. היה קשה לו לחגוג אם היה כובש היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully