וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מגרלשווילי שוחרר מלרנקה ויחתום בראשון

18.1.2014 / 23:45

המגן קיבל את ברכת הדרך מהקבוצה הקפריסאית וינחת מחר בארץ, שלומי אזולאי ואיציק כהן יפתחו מול רמה"ש (א', 20:15, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר להרכב התקפי. לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שישה. אף משחק לא נגמר בתיקו - כל קבוצה ניצחה את יריבתה 3 פעמים.

* בית"ר אירחה את רמת השרון רק פעמיים – פעם אחת ניצחה, פעם אחת הפסידה. שני המשחקים נגמרו באותה תוצאה: 0:1.

* ההגנה של רמת השרון היא הכי גרועה בליגה (ערב המחזור, לא כולל משחקי השבת): 32 שערים. רק רבע מהם (8) הובקעו נגדה במחצית הראשונה.

* דקת הספיגה הממוצעת של רמת השרון העונה היא 57.18.

* כדי להבקיע נגד רמת השרון בית"ר תצטרך להיכנס לרחבה ולבעוט: רק אחד מ-14 השערים שספגה קבוצתו של חיים שאבו בחוץ לא הובקע בבעיטה מתוך הרחבה, אלא בבעיטה מחוץ לרחבה (מאטוביץ' מקרית שמונה).

* בית"ר לא הפסידה העונה במשחקים בהם כבשה ראשונה.

* יש משהו שלרמת השרון לא כדאי לבנות עליו: שי שטרית לא שרק לפנדל לטובת קבוצת חוץ כל 2012 וכל 2013. הפעם האחרונה הייתה ב-26.11.11 – לטובת הפועל עכו במשחק מול מכבי חיפה, וסטפן שצ'פוביץ' החטיא.

* לשלומי אזולאי, שצפוי לערוך בכורה במדי בית"ר, יש שני שערים בקריירה מול רמת השרון.

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לבית"ר ירושלים. מגרלשווילי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן רוני לוי הראה לשחקנים קטעים ממשחקיה של רמת השרון, ואמר לשחקנים: "הם עברו שבוע קשה בגלל הבלגן שהיה להם, אבל דווקא אחרי שבוע כזה הם יצאו חזקים ומגובשים וירצו להוכיח את עצמם. צפוי לנו משחק קשה מאוד". זאת בעקבות הפרסומים על שחקן רמת השרון החשוד בהטיית משחקים והעובדה כי הדברים עברו לחקירת "ויצמן-יער".

בנוגע להרכב הקבוצה, לוי מתכנן מספר שינויים, חלקם כפויים. לאנדרי מולמו שעוזב את הקבוצה לא יהיה בהרכב ואף ייתכן שמחוץ לסגל בשל חוסר המוטיבציה מצדו, ושי חדד צפוי לפתוח במקומו כמגן שמאלי. בקישור האחורי משה לוגסי יפתח לראשונה בהרכב, יחד עם ג'ונתן וילה שיערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה. סינטאיהו סלליך ואבירם ברוכיאן ישחקו באגפים, כשהשינוי במערך הוא שבית"ר תשחק עם שני חלוצים - איציק כהן ושלומי אזולאי. לאזולאי זו תהיה גם כן הופעת בכורה במדי בית"ר.

בבית"ר ירושלים מצפים ל-10,000 אוהדים שיבואו לתמוך בקבוצה נוכח החיזוק המאסיבי שביצעה במהלך חלון ההעברות. בבית"ר שמחו לקבל הלילה תשובה חיובית מחיים מגרלשווילי בנוגע לשחרורו מלרנקה הקפריסאית. השחקן קיבל את ברכת הדרך וינחת מחר בארץ כדי לרשום קדנציה נוספת במועדון מהבירה. בסביבתו של שלומי ארבייטמן יצרו קשר עם בית"ר בנוגע להצטרפותו למועדון, אולם במועדון יתייחסו לכך ברצינות רק כאשר השחקן ירד בדרישותיו.

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון יגיעו למשחק בצל הסערה ושחרורו של מאיר גבאי מהקבוצה בטענה כי הוא מהמר בבטים ואף בתחושה בקרב השחקנים כי במועדון חושדים בשחקנים נוספים. שחקני בקבוצה אמרו הערב: "אי אפשר לתאר את ההרגשה כאן. אם רצינו שקט וניסינו, היום הרסו הכל. שלשום ביקשו מגבאי לשחק והיום יוצאים עליו ככה? כבר אי אפשר לדעת מה הולך כאן".

על אף כל הפרשה, ברמת השרון ינסו לעשות מה שהם יכולים מחר בערב בטדי כאשר המאמן חיים שאבו יחסר את קובי מוסא ועשהאל בן שבת המוצהבים, אבי סטרול הפצוע ואמיר האדזיץ' החולה. כתוצאה מכך המאמן יערוך מספר אילתורים בהרכב ויעלה עם מערך הגנה שמעולם לא שיחק יחד.

הקשר גל בראל יתופקד כבלם לצידו של אלון נצר הצעיר בהופעת בכורה. לירן קצב יחליף את קובי מוסא באגף ימין כאשר אורי שיטרית ישחק בשמאל. בקישור האחורי תורגלו תום מנשרוב ובן רייכרט אך ייתכן שמוחמד אזברגה יצטרך אליהם על חשבון אחד הקשרים הקדמיים. אפרים טאקה יחליף את האדזיץ' בחוד ההתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
הופעת בכורה במדי בית"ר. שלומי אזולאי/יואב דודקביץ'

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

הבעיה הכי גדולה של בית"ר היא בהתקפה ואזולאי הוא כרגע התוספת כח המשמעותית ביותר בחלק הקדמי. רוני לוי יעלה עם שני חלוצים מתוך תקוה למוטט את ההגנה החסרה של רמת השרון ואזולאי אמור להיות תוספת הכח שתגרום לדברים לקרות.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן

בהרכב טלאים ובמצב מנטאלי כל כך ירוד שוער רמת השרון יצטרך להפגין יכולת גבוהה מאוד בכדי שהקבוצה תצא עם משהו מטדי.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, שי חדד, ג'ונתן וילה, משה לוגסי, סינטאיהו סלליך, אבירם ברוכיאן, שלומי אזולאי, איציק כהן.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, לירן קצב, גל בראל, אלון נצר, אורי שיטרית: תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שיבחון, בן בן יאיר, קני סייף: אפרים טאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully