וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נדרכת: "מכבי פתח תקוה תנסה להרדים אותנו"

29.12.2013 / 8:01

עם נקודה בלבד משישה משחקים, בטדי לחוצים לקראת המשחק. וילה ייתן תשובה עד סוף השבוע. קאלוג'רוביץ' מועמד

בבית"ר ירושלים דרוכים לקרב התחתית הערב נגד מכבי פתח תקוה (20:20, ספורט1), כאשר במועדון יודעים שהקבוצה חייבת ניצחון על מנת ליצור איזשהו טווח ביטחון מהקו האדום, מצב אליו נקלעה בשבועות האחרונים לאחר שהשיגה נקודה אחת בלבד בשישה משחקים.

על הפסד בבית"ר בכלל לא מוכנים לשמוע ובמועדון אומרים: "בכל מקרה אסור שזה יקרה. מעבר למצב בטבלה זה יחליש אותנו ובחוסר ביטחון הנוכחי זה יכול להוביל למקומות רעים מאוד. צריך לבוא דרוכים אבל גם זהירים. הלחץ עלינו ומכבי פתח תקוה תבוא בכדי לנסות להרדים אותנו ולנסות לעקוץ ויש לה מספיק שחקנים מוכשרים כדי לעשות את זה". אלי טביב לא יגיע למשחק הערב, עקב פטירתה של חמותו, שהלווייתה תיערך היום אחר הצהריים.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם עוזרו דוד אמסלם. יוסי ציפקיס
רוצה לצרף בשבועיים הקרובים שני שחקנים בדחיפות/יוסי ציפקיס

בבית"ר מאמינים כי לאחר המשחק יעבירו הילוך בכל נושא החיזוק כאשר המאמן רוני לוי רוצה לצרף בשבועיים הקרובים שני שחקנים בדחיפות. בית"ר הגישה מחכים לתשובה מהבלם-קשר הספרדי של סלטה ויגו ג'ונתן וילה ובמועדון ימתינו לתשובה עד לסוף השבוע. אם וילה ייתן תשובה חיובית, יחליט המאמן רוני לוי לגבי כניסה למשא ומתן עמו.

מועמד נוסף לחיזוק הקבוצה הוא החלוץ הסרבי אנדריה קאלוג'רוביץ'. החלוץ משחק העונה בוויבודינה הסרבית וכבש עד עתה 5 שערים ב-15 משחקים. בעונה שעברה שיחק בעונה 14 משחקים וכבש שלושה שערים במדי ראסינג סנטאנדר אליה הוא הושאל מבייג'ינג גוואן.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד לפני ג'ונתן וילה שחקן סלטה ויגו. רויטרס
בבית"ר מחכים לתשובתו. ג'ונתן וילה לצד פלקאו/רויטרס

לבית"ר ישנם רשימת מועמדים לא קצרה לכל תפקיד. ברשימה נמצאים גם שני שחקנים של אנרתוזיס פמגוסטה, הקבוצה אותה אימן רוני לוי בעונה שעברה. דן אלקסה, הקשר האחורי הרומני בן ה-34 נמצא על הפרק אך עדיין לא ברור אם ישוחרר מאנרתוזיס היות והוא שחקן הרכב בשורותיה. מועמד נוסף הוא הבלם הרומני ג'ורג'ה גאלאמז, ששיחק אצל רוני לוי בכל שלוש הקבוצות שאימן באירופה - אוניראה, סטיאווה בוקרשט ואנרתוזיס, הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה הקפריסאית בינואר לאחר שאיבד את מקומו בהרכב.

בבית"ר אמורים לקדם השבוע את נושא חיים מגרלשווילי, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט פנתה בית"ר לנציגיו והחלה לברר פרטים על מנת להחזירו. בכל מקרה, חזרתו של מגרלשווילי תגיע עם עזיבתו של לנדרי מולמו, שאם לא יפגין יכולת יוצאת דופן הערב עשוי להתבקש לחפש לעצמו קבוצה. בבית"ר ימתינו להחלטת מכבי חיפה השבוע בנוגע למשוחררים, כאשר אם דינו אנדלובו ירצה לחזור לארץ ולשחק בבית"ר ייפתח מו"מ, כמו גם עם שלומי אזולאי אם ישוחרר. תיתכן אפשרות שחיפה תשאיל לבית"ר את אחד משחקניה ללא תמורה בתנאי שבית"ר תיקח את חן עזריאל ותישא בעלויות שכרו עד לתום העונה.

שחקן בית"ר ירושלים לנדרי מולמו. קובי אליהו
יכולת לא טובה מול מכבי פתח תקוה עשויה להכריע את עתידו. מולמו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully