וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "לא הגבנו טוב לצפיפות, תמיד קשה מולם"

28.12.2013 / 21:57

מאמן מכבי תל אביב הסביר את היכולת החלשה בניצחון על בני יהודה. יוסי אבוקסיס: "הראינו ניצוצות, מאמין שנישאר בליגה"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

גם בהילוך ראשון, מכבי תל אביב גדולה בכמה מידות על הליגה. הערב (שבת) הציגה האלופה יכולת חלשה בבלומפילד ובכל זאת ניצחה 0:2 את נועלת הטבלה בני יהודה בדרבי הקטן. ערן זהבי כבש בפנדל בדקה ה-41 וראדה פריצה הכפיל בדקה ה-77 עם שערו הרביעי תוך פחות משנה מול הקבוצה משכונת התקווה. הבכורה המחודשת של יוסי אבוקסיס בבני יהודה הסתיימה בהפסד שמשאיר את הקבוצה במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד. מכבי תל אביב תארח במחזור הבא את מכבי חיפה כשהיא עם 38 נקודות וביתרון 14 נקודות על פני יריבתה מהכרמל.

מכבי תל אביב רשמה את ניצחונה השישי ברציפות במסגרת הליגה, אבל איבדה במשחק את טל בן חיים שנפצע והוחלף. בן חיים נחבל בעין וזקוק למנוחה עד שתתבצע בדיקה נוספת. גם ערן זהבי יצא במחצית לאחר שסבל ממחלה במהלך השבוע והרגיש תשישות.

שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה, ערן זהבי. ברני ארדוב
בריצה קלה. דור מיכה עם ערן זהבי/ברני ארדוב

פאולו סוזה אמר לאחר המשחק: "זה לא היה משחק קל, כבר בהתחלה איבדנו שחקן והיינו צריכים להגיב. היינו צריכים לשנות דברים תוך כדי המשחק. היה קשה מאוד לחדור לרחבה, הם צופפו בהגנה. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למשחק יותר מהר, לא הגבנו כמו שצריך לזה. תמיד קשה מול בני יהודה כי זו קבוצה איכותית, אבל אני מרוצה מהניצחון".

לגבי מכבי חיפה במחזור הבא, אמר מאמן מכבי תל אביב: "ההכנה תהיה זהה, נעבוד קשה ונוודא באיזו אסטרטגיה צריך לנקוט, אבל צריך להתחיל את השבוע טוב ולהתכונן למשחק הבא".

על כך שפריצה אוהב לשחק ולהבקיע מול בני יהודה, אמר סוזה: "כמובן שאנחנו לא משחקים כל שבוע מול בני יהודה ולכן פריצה יצטרך להבקיע גם מול קבוצות אחרות".

ראדה פריצה, שכאמור הבקיע שער רביעי תוך פחות משנה מול בני יהודה, אמר: "היה משחק קשה מאוד, אבל בסופו של דבר הגיע לנו לנצח. אני אוהב לשחק מול בני יהודה. אנחנו קבוצה טובה, ובדרך כלל קבוצות מנסות להוציא ממנו תיקו, למרות שאני חושב שעדיף לנצח מאשר לסיים בתיקו. לא שמעתי שום דבר על אפשרות שאעזוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס סיכם את הבכורה המחודשת שלו בבני יהודה שהסתיימה בהפסד די צפוי בקרב הקצוות: "היו כמה דברים חיוביים, עמדנו טוב עד הדקה ה-40, עד הפנדל שנשרק. במחצית השנייה יצאנו קדימה, אבל לא היינו מספיק חדים למעלה. ידענו שזו קבוצה קשה, במשחקים כאלה יש 20-25 דקות טובות שאתה חייב להבקיע בהן. זה מה שהיה לנו בפתיחת המחצית השנייה. אני מאמין שיהיה בסדר. יחזרו לנו שחקנים, נצרף כמה שחקנים ואני מאמין שנישאר בליגה. כרגע אנחנו מתרכזים במה שיש. ראיתם היום שיש לנו קבוצה לא רעה. עשינו דקות טובות מול הקבוצה הכי טובה בארץ. נעשה את המקסימום בשביל לחזק את הקבוצה. הראינו ניצוצות של כדורגל טוב".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מחכה לצירוף שחקנים. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully