וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדלובו מגיב: "מה אתם רוצים? נפרדתי מחברה שלי"

2.12.2013 / 15:49

החלוץ עורר סערה כשהגיב בטוויטר ("זמן להמשיך הלאה, היו זכרונות") לאחר אי הכללתו בסגל, אבל הפתיע את ראשי המועדון. וולין לוצק אחרי פיליאבסקי

one

מספר שבועות לאחר שהוזכר כמועמד לעזוב את מכבי חיפה, החלוץ דינו אנדלובו עורר היום סערה מסוימת כשהחליט לכתוב בחשבון הטוויטר שלו: "זמן להמשיך הלאה. דברים כאלה קורים בחיים. היו לי זיכרונות". הציוץ הגיע לאחר שהחלוץ המאכזב הושאר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק הבית נגד הפועל עכו הערב (שני, 19:00, ספורט1 ו-HD).

כבר תקופה ארוכה שמעמדו של השחקן מעורער ולמעשה הירוקים קיבלו החלטה עקרונית לחפש לו מחליף בחלון ההעברות בינואר. בעקבות גל הפרסומים, החליט אנדלובו להגיב על הידיעה, עדכן את ראשי המועדון ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא מבין, על מה כל הסערה התקשורתית? נפרדתי מחברה שלי, וזה הזמן להמשיך הלאה עם הזכרונות". עוד קודם לכן, כזכור, הגיב גורם בכיר במכבי חיפה לדברי השחקן כשאמר: "בכל משחק יש שחקנים שמוצאים את עצמם מחוץ לסגל. אנדלובו צריך להיות ספורטאי ולהבין שלפעמים אפשר להיות לא בתכניות". למרות התפנית האירונית, השחקן עדיין צפוי לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מה פשר הציוץ? אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

במהלך כל התקופה בירוק ספג אנדלובו ביקורות קשות ואף שריקות בוז מהקהל ובמקביל התמודד עם פציעות. בקיץ שקלו במועדון לשחררו או להקפיאו, אך לאחר שהחלים בזמן והיה כשיר לפתיחת העונה ובשל הקשיים במציאת חלוץ זר איכותי, הוחלט להשאירו בסגל והוא אף קיבל מספר הזדמנויות והמשיך לאכזב.

זו לא הפעם הראשונה שאנדלובו מסתבך בגלל ציטוטים ללא אישור. בחודש יוני תקף את אנשי מכבי חיפה בראיון בדרום אפריקה: "זה מה שקורה בקבוצות אירופאיות, זרים לא מקבלים יחס הוגן. לא אכפת לי אם ישחררו אותי, הכדור במגרש שלהם. אני יכול לעבור בחינם לכל מקום באירופה. יש שיחות וכרגע אני לא רוצה להגיד עם מי. אם לא אמצא קבוצה באירופה, לא אתנגד לחזור לדרום אפריקה. חזרה הביתה אפשרית, לא אפסול את זה", אך בהמשך טען שלא אמר את הדברים שיוחסו לו.

אנדלובו, 23, הגיע למכבי חיפה בתחילת עונת 2012/13. הוא נרכש מבני יהודה תמורת מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים. בעונה שעברה הוא הופיע ב-20 משחקים וכבש תשעה שערים בליגה. העונה הוא שיחק שבעה משחקי ליגה נוספים ומצא את הרשת פעם אחת בלבד.

במכבי חיפה רוצים את עומר דמארי ויפנו אליו אם ישוחרר מהפועל תל אביב. ויאם עמאשה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ורוצה מאוד לשחק אצל רן בן שמעון. חיפה תמשיך לעקוב גם אחר חלוצים זרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
ישתף פעולה עם גל שיש? פיליאבסקי/טל לוי

גם אנדריי פיליאבסקי לא יהיה בסגל למשחק הערב וגם הוא בדרך החוצה. הבלם ינסה לעזוב לאוקראינה ואם זה יקרה מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השבוע האחרון גילתה הקבוצה האוקראינית וולין לוצק מהליגה הראשונה באוקראינה עניין בשחקן. מדובר בקבוצה בה משחק גל שיש, שהפך לישראלי הראשון בליגה הבכירה באוקראינה. ככל הנראה, נציג מטעם הקבוצה יגיע לצפות בו בקרוב. במקביל, סוכנו של השחקן בוריס נורמן בודק גם אופציות אחרות.

עדכון ראשון: 13:30

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully