וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "בקריית אליעזר היינו עדיפים. ננסה לנצח"

27.11.2013 / 8:37

מכבי חיפה תערוך היום את האימון המסכם לקראת אלקמאר, אבוחצירא יחזור לעמדה הטבעית. נדלקו האורות בסמי עופר

one

אחרי שקיימה אתמול (שלישי) את האימון הראשון על אדמת הולנד, מכבי חיפה תערוך היום את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר מול אלקמאר במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית. הבוקר יזכו השחקנים למנוחה, ולקראת הערב יתקיים האימון המסכם ומסיבת העיתונאים הרשמית. אריק בנאדו יודע שהוא חייב לנצח את שני המשחקים שנותרו (השני בעוד כשבועיים מול שחטאר קרגאנדי בקרית אליעזר), אחרת הקבוצה תודח מהמפעל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק. ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, מכבי חיפה
"כל משחק יכול להיות עם הרכב שונה". אריק בנאדו עם צ'יזיק/מכבי חיפה, ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

"אנחנו ננסה לנצח. יש לנו עוד שני משחקים, אבל באלקמאר זה משחק קשה", אמר בנאדו לקראת המשחק. "הם קבוצה טובה. אני חושב שבקרית אליעזר היינו עדיפים עליהם, ללא עוררין. הם קבוצה במומנטום טוב מאוד, אבל שוב, ננסה לנצח". המאמן נשאל האם הוא מתכוון לשנות את ההרכב שניצח את הפועל תל אביב, וענה: "כל משחק לגופו. בדרך כלל אני מנסה ללכת על השחקנים הכי מתאימים למשחק, אלה שנמצאים בכושר הכי טוב לפי ראות עיני, אבל כל משחק יכול להיות עם הרכב שונה. יכול להיות שההרכב לא ישתנה. נמתין למחר ונדע".

כזכור, עוד אתמול ערך בנאדו אסיפה לשחקניו שבה אמר: "עשינו ניצחון יפה מאוד נגד קבוצה חזקה במגרש קשה כמו בלומפילד, אבל הקבוצה שלנו נמדדת ברצף ניצחונות וזה מתחיל כבר מיום חמישי ויימשך למשחק הליגה מהפועל עכו. בואו ננצח". המאמן לא תרגל הרכב. השחקנים ששיחקו מול הפועל תל אביב ערכו אימון קל יותר. טאלב טואטחה אמנם יצא לפני סיום האימון, אך הוא כשיר למשחק. בנאדו צפוי לפתוח עם חלוץ אחד בלבד, שמעון אבוחצירא, שיוסט מהכנף בחזרה לעמדת החלוץ המרכזי.

אלקמאר ממוקמת רביעית בליגה ההולנדית, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה ויטסה ארנהיים ונקודה אחת מסגניתה, אייאקס. בדומה לירוקים, ההולנדים מגיעים אחרי ניצחון ליגה גדול ביום ראשון, 2:5 על נאק ברדה. כ-2,500 אוהדים ירוקים מלווים את הקבוצה למשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאימים את הסטנדרטים לאירופה. אצטדיון סמי עופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובעניין אחר: השבוע הושלמה התקנת תאורת הצפת הדשא על גג האצטדיון סמי עופר. החברה האיטלקית SBP, מהמובילות בתחומה בעולם ביצעה את כיוון התאורה על מנת להתאימה לסטנדרטים המתקדמים ביותר של התאחדות הכדורגל האירופית אופ"א.

"השקענו מחשבה רבה על מנת שאצטדיון סמי עופר יהיה המתקדם ביותר בארץ והמודרני ביותר באירופה", אמר ראש עיריית חיפה יונה יהב. "אנו מקימים מתחם בילוי שוקק שימשוך קהל בכל ימות השנה, שבמרכזו אצטדיון פעיל ותוסס. יש לנו עניין רב למשוך קהלים מגוונים, של נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, שיבואו ליהנות מחוויית צפייה שטרם נראתה בישראל". עוצמת התאורה מפוזרת באופן שווה בכל שטח כר הדשא על פי הנחיות אופ"א ולשם כך נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מחו"ל. כר הדשא חולק למאות משטחים קטנים ובמהלך כיוון התאורה בוצעו מדידות קפדניות של עוצמת האור בכל משטח בנפרד על מנת להבטיח עמידה בתקנים. האיצטדיון אמור להיפתח עוד העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully