וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "מאמין בכם, מקווה שנצא הערב לדרך חדשה"

7.11.2013 / 9:25

נשיא מכבי חיפה שוחח עם השחקנים לקראת פאוק (22:05, ערוץ 1 וספ' 1). ארבעת האוהדים שנעצרו הורחקו מהמגרשים לחודש

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה תנסה הערב (חמישי, 22:05, שידור ישיר בערוץ 1 וספורט1) לעצור את הדהירה של פאוק סלוניקי, שמוליכה את הבית עם מאזן של שני ניצחונות ותיקו אחרי שלושה מחזורים, ושתי נקודות יותר מאלקמאר. הקבוצה של הוב סטיבנס, שמדורגת שנייה בליגה ביוון עם רצף של ארבעה ניצחונות ושישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, לא הפסידה ב-13 המשחקים האחרונים שלה. נשיא הקבוצה יעקב שחר שוחח עם השחקנים, ואמר להם: "אני מאמין מאוד בסגל הקיים. אני מאמין בכם ויודע שנחזור למוטב. אני מקווה שכבר היום נצא לדרך חדשה".

40 אוהדים התפרעו מחוץ לקרית אליעזר, 4 נעצרו

מהומות מחוץ לאצטדיון קרית אליעזר. יוסי ציפקיס
בחיפה עסוקים בענייני אבטחה. הניידות אתמול בקרית אליעזר/יוסי ציפקיס

בניגוד ליוונים, בחיפה היו עסוקים אתמול לא מעט עם נושא האבטחה. האירועים מחוץ לאצטדיון במהלך האימון כללו כ-40 אוהדים שחלקם ניסה לחדור את תחומי האיצטדיון ללא הצלחה. כזכור, כתוצאה מעימות בין אוהדים ושוטרים נעצרו אתמול ארבעה אוהדים ואוהד נוסף תקף צלם שהגיש תלונה במשטרה.

הבוקר הובאו ארבעת העצורים להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה שהחליט לשחרר אותם עם תנאי הרחקה של חודש מהמגרשים. כזכור, לאחר המעצרים הבהירו השוטרים לאוהדים שנותרו במתחם החניה מחוץ לחדר ההלבשה כי מי שלא יעזוב את המקום ייעצר. "לא נסבול התפרעויות של אוהדים. גם במהלך המשחק היום נשים דגש רב על הסדר ועל מניעת התפרעות באמצעות הגברת האבטחה סביב הקבוצה", אמר גורם במחוז חוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סארי פלאח, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לפתוח במרכז ההגנה. סארי פלאח/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו תרגל באימון אתמול רק את רביעיית ההגנה שלו. סארי פלאח ימשיך לפתוח כבלם, כשאדין צוצאליץ' שכבר כשיר למשחק, ואנדריי פיליאבסקי, לא בתוכניות ההרכב. בחוליית הקישור המאמן עדיין מתלבט. ההיעדרות של יניב קטן (מיחושים במפשעה) ואביחי ידין (כאבים באזור הברך) הפצועים, יצרה בעיה במרכז השדה והמאמן מנסה לפתור אותה באמצעות עיבוי החלק הזה. גוסטבו בוקולי ורובן ראיוס יפתחו, כשרן אבוקרט זוכה לעדיפות על פני עידן ורד וצפוי לפתוח. אייל משומר אמנם היה חולה, אבל הוא יפתח בהרכב כאשר אלעד גבאי ימתין להזדמנות על הספסל.

ומה אצל היוונים? השחקן היחיד שחסר בסגל של פאוק הוא הבלם מיגל ויטור, שכבש במשחק הראשון וכעת סובל מפציעה. למרות זאת, סטיבנס צפוי לבצע רוטציה לפני המשחק הגדול מול אולימפיאקוס ולאפשר מנוחה לכמה מכוכביו, ביניהם ככל הנראה המגן הברזילאי לינו והכוכב דימיטריס סלפינגידיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully