וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט טביב: "יש פה שני אנשים שקורעים מישהו במכות"

29.10.2013 / 11:30

בעלי בית"ר מואשם בהכאת קטין והעלמת ראיות. נחשפה הקלטה של עד ראייה, שנשמע מבולבל בעדותו: "עבר הרבה זמן מאז"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: יותם בן דוד

משפטו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ומאבטחו בפרשת תקיפת הנער מחוץ נמשכת היום (שלישי) בבית המשפט השלום בתל אביב. כזכור, טביב ומאבטחו מואשמים בתקיפת קטין, כשכמו כן מואשם איש העסקים בשיבוש ראיות. את טביב מייצג במשפט עורך הדין ציון אמיר, ואת הפרקליטות אוריה גרין. במהלך הדיון יעידו החוקרים שנכחו בזירת האירוע באותו הערב, אימו של הנער גיא חסין ועד ראייה שדיווח למשטרה ותושאל בעבר.

עם הגעתו לבית המשפט בתל אביב אמר אלי טביב: "אני לא מודאג, הכל יהיה בסדר", ופנה לתקשורת בהאשמות: "תראו במה אתם מתעסקים? בנער שבא אליי הביתה וניסה לפגוע בי. זה המשכיות של כל האירוע הזה, מתעסקים בטפל ולא בעיקר. מה שהיה בביתי ביום חמישי זה תוספת לכל מה שאני עובר, אבל מתעסקים במה שנוח".

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חשוד בשיבוש ראיות. אלי טביב/ברני ארדוב

ציון אמיר אמר בפתיחת דיון: "אבקש לומר שלפני ימים אחדים המשטרה הגיעה לביתו של טביב וגילה רימון רסס. זה חמור מאוד ואני מבקש לעשות מאמץ לחקור את זה כמה שיותר מהר". עו"ד גרין השיב לו: "כל כיווני החקירה נבדקים ומושקעים משאבים רבים, אך אין אינדיקציה לגבי מי שעשה את זה".

עד הראייה שהוזמן להעיד היום בבית המשפט, סיפר: "הייתי באמצע עבודה בחלוקה בבתי כנסת וכאשר סיימתי איזור מסויים, פניתי שמאלה וראיתי שני אנשים מכים מישהו על הכביש. שקלתי להתערב, אבל החלטתי שלא והתקשרתי למשטרה".

בהמשך המשטרה חשפה הקלטה של אותו עד שהתקשר למוקד ואמר: "אני ברחוב אופקים, יש פה שני בחורים שמפוצצים מישהו במכות, קורעים אותו במכות".

התובעת הזכירה לעד שהוא העיד במשטרה שטביב בעט בנער וזה השיב: "נתן לו קטנה, בעיטה או אגרוף, אני לא זוכר. עבר הרבה זמן. אם כתוב, אז אמרתי". אחר כך הוסיף: "ראיתי שתי דמויות, לא מעבר לזה. הם עמדו מתחת לעץ עם פנס מעליו. עבר הרבה זמן ולא זוכרים הכול. אני לא מזהה את מי שהכה, אמרתי שתי דמויות וזה מה שראיתי. אם רשום בעדות, זה מה שקרה, אני לא זוכר את כל הפרטים, עבר הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
טביב בכניסה לבית המשפט/ברני ארדוב

טלי חסין, אמו של הנער: "הזעיקו אותו למשטרה, ראיתי את הבן שלי במצב של טראומה, חבול. הוא בכה ומה שראיתי זה פנס בעין, נפוח בפנים, את מה שראיתי, צילמתי. איך שראיתי אותו, הבנתי שמשהו נורא קרה". לאחר מכן נשאלה חסין האם היא הייתה בקשר עם אנשי התקשורת והשיבה בשלילה. שאר בני המשפחה בחרו שלא להגיב לשאלה.

בהמשך אמרה האם: "אני לא זוכרת שהוא אמר שהוא עבר ליד הבית שלו, יכול להיות שזה היה במסלול שלו. אני לא שמעתי את הסיפור שהבן שלי עלה על חומה ועוד סיפורים. הוא עבר דרך הרחוב שטביב גר בו, זרק משפט לכיוון הבית שלו ואז לפי מה שסיפר לי, המאבטח קרא לו ואמר לו שהוא שוטר. ברגע שגיא התקרב אליו, התחילו חילופי מילים ומהר מאוד מהלומות. הבן שלי תיאר מכות שנמשכו זמן רב. כשמישהו חוטף מכות ומבקש להפסיק זה מרגיש הרבה זמן. לא דיברנו עם בני על העדות שלו, קיבלתי הוראה לא לעשות את זה".

אחרי העדות של טלי חסין עלו לדוכן שלושה חוקי משטרה בזה אחר זה, הוסיפו פרטים טכניים בנוגע לאירוע ונחקרו על ידי ציון אמיר. מאוחר יותר נראה שייקבע תאריך לדיון הבא במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully