וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפנה למפכ"ל ולשר הפנים כדי להפשיר כרטיסים

18.10.2013 / 9:54

בבירה זועמים על המשטרה: "מונעים מאיתנו הכנסה של 200 אלף שקל". 28,000 צופים הבטיחו את מקומם, קרגבו מרשים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כעס גדול בבית"ר ירושלים על החלטת המשטרה שלא לפתוח את היציעים הצפון מזרחי וצפון מערבי בטדי במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. מדובר בשני יציעים המכילים יחד מעל כ-3,500 מקומות, והמשטרה רוצה להשתמש בהם כשטח הפרדה בין שני מחנות האוהדים. אתמול בערב הגיעו לטדי אבנר קופל ואנשי בית"ר לפגישה עם המשטרה ושמעו את הבשורה. בבית"ר עדיין מקווים להפוך את ההחלטה, ויפנו לגורמים בדרגים גבוהים יותר עד מנת לשנות את ההחלטה, ביניהם מפכ"ל המשטרה ושר הפנים.

בהודעה שבית"ר הוציאה אמש נאמר: "למרות פנייה של אלי טביב למפקד מרחב מוריה, הוחלט לא להפשיר כרטיסים עבור אוהדים ליציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי. המשטרה רוצה ליצור חיץ? לגיטימי, אבל למה להשתמש בכמות כפולה מבכל מקום אחר? אנו רואים במשחק הקרוב פוטנציאל לתת חוויה ספורטיבית שלא נראתה במחוזותינו שנים רבות לכמה שיותר צופים, ולצערינו המשטרה מונעת זאת בעדנו. חבל שההתייחסות היא כמו לאירוע ביטחוני ולא כאל אירוע ספורט גדול".

אבירם ברוכיאן, אופיר קריאף שחקני בית"ר ירושלים על כתפי האוהדים. קובי אליהו
"רואים במשחק הקרוב פוטנציאל לתת חוויה ספורטיבית שלא נראתה במחוזותינו שנים רבות ". אוהדי בית"ר מרימים את אבירן ברוכיאן באימון/קובי אליהו

הבוקר הוסיפו גורמים בבית"ר: "לא הגיוני שאנחנו משלמים 400 אלף שקל על אבטחה ושיטור במשחק הזה. ישנה הפרדה גדולה מהפועל תל אביב ועדיין מונעים מאיתנו שני יציעים שההכנסה מהם מגיעה ל-200 אלף שקל. אנחנו מצפים לשיקול נבון יותר ושינוי ההחלטה מצד המשטרה"

נכון להבוקר נותרו כ-300 כרטיסים בלבד ליציע הדרומי והם צפויים לאזול במהלך היום, אחרי ש-28,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם בטדי. בבית"ר מאמינים כי הכרטיסים ליציע הצפוני יופשרו לפחות חלקית, ובסופו של דבר והמועדון יוכל למכור לפחות 2,000 כרטיסים נוספים.

כ-200 אוהדים הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה על מנת לעודד את השחקנים. איברהים קרגבו ערך אמש אימון בכורה בקבוצה. שחקנים סיפרו כי "אם הוא לא התאמן חודש וחצי וככה הוא נראה, אפשר להיות אופטימיים. הוא שחקן, אבל עדיין חלוד וייקח לו שבוע-שבועיים להיכנס לקצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים באימון הקבוצה. קובי אליהו
200 אוהדי בית"ר נכחו באימון הבוקר/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים באימון הקבוצה. קובי אליהו
לא ויתרו על רימוני העשן/קובי אליהו
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתדרך את השחקנים, לקהל יש בקשה משלו. אלי כהן/קובי אליהו
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
התרגשות גדולה. אריאל הרוש/קובי אליהו
איברהים קרגבו הנבחן במדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מרשים, אבל עדיין חלוד. איברהים קרגבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully