וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה: מנהלת ליגה תוקם עד דצמבר

הצוות ליישום דו"ח זליכה נפגש, היועץ המשפטי של ההתאחדות עדכן כי עד דצמבר יעברו חלק מסמכויות ההתאחדות למנהלת

הצוות ליישום המלצות דו"ח ועדת זליכה התכנס היום (חמישי) לישיבה נוספת, שבה נתבקשו נציגי ההתאחדות והמנהלת לעדכן בדבר התקדמות הקמתה של מנהלת ליגת העל. יו"ר המנהלת, ניר חפץ, מסר, כי מסמכי ההתאגדות מוכנים וכי הם נערכים להשלמת הקמת המנהלת ורישומה כ"חברה לתועלת הציבור" בשבועיים הקרובים.

את ההתאחדות ייצג בישיבה ממלא מקום המנכ"ל, רותם קמר, שמסר כי "מסמכי ההתאגדות מוכנים וכי הם נערכים להשלמת הקמת המנהלת ורישומה כ"חברה לתועלת הציבור" בשבועיים הקרובים. עוד עדכן חפץ, כי המנהלת פועלת מול נציגי ההתאחדות על גיבוש הסכם במסגרתו תועברנה לה חלק מסמכויות ההתאחדות לכדורגל .

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, משה אביבי, עדכן כי ההתאחדות צפויה לקיים אסיפה כללית, שלא מן המניין במהלך חודש דצמבר בכדי להצביע על שינוי תקנון היסוד של ההתאחדות. כפועל יוצא מהצבעה זו, תעביר ההתאחדות לכדורגל באופן פורמלי חלק מסמכויותיה למנהלת.

לימור לבנת שרת הספורט. קובי אליהו
דוחפת להקמת המנהלת. לימור לבנת/קובי אליהו

אורלי פרומן, מנכ"לית משרד הספורט הדגישה כי משרדה מייחס חשיבות רבה להקמת מנהלת ועל הצדדים לפעול בשיתוף פעולה בכדי לקדם את הקמתה. פרומן דיווחה לצוות היישום כי בהובלת שרת הספורט לימור לבנת, אושר ביום ראשון בוועדת שרים לחקיקה תיקון חוק המועצה להסדר הימורים בספורט, אשר במסגרתו, יועברו כספי התמיכות של הטוטו-ווינר ישירות לאגודות ומועדוני הספורט בכל הענפים, זאת בניגוד למצב הקיים בחוק כיום בו כספי התמיכות מועברים באמצעות מרכזי הספורט או האיגודים וההתאחדויות.


עוד הדגישה מנכ"לית משרד הספורט, כי השרה לבנת אמרה בתחילת השבוע: "כספי התמיכות צריכים לעבור לקבוצות באופן ישיר וללא עצירות ביניים. המרכזים מאיימים על הקבוצות הקטנות ומחזיקים בהן כבני ערובה. המסר שלי לקבוצות הקטנות הוא, שאנחנו נדאג לכך שמרכזי הספורט ימשיכו לתת להן את כל השירותים הנדרשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully