וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה. לוזון: "יכולנו לעקוץ את פורטוגל"

12.10.2013 / 22:31

היו"ר סירב להתייחס לעתידו של גוטמן, שאמר לשחקנים: "מודה לכם על המאמץ, הייתם טובים". שחקן: "אנשים מבקרים ולא מודעים לטקטיקה שמיישמים פה"

לאחר התיקו אמש בליסבון מול נבחרת פורטוגל, נבחרת ישראל נחתה הערב (שבת) וכבר מחר תחל בהכנות לקראת המשחק ביום שלישי מול צפון אירלנד. היו"ר אבי לוזון, האיש שאמור להחליט בקרוב האם למנות את המאמן אלי גוטמן לקמפיין נוסף, לחץ את ידי השחקנים במהלך הטיסה ונראה מחייך במהלכה. לוזון לא שוחח עם השחקנים אבל נראה משוחח לפרקים עם אלי גוטמן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לאחר התיקו המאכזב מול אזרבייג'אן, בהתאחדות שוקלים למנות את גוטמן לקדנציה נוספת והודיעו כי ימתינו לסיום הקמפיין וכי אין בכוונתם לדבר עם מועמדים אחרים. "לגוטמן אסור לטעות מול צפון אירלנד, ואז הסיכוי שלו להמשיך גבוה יותר. אבל כמובן שנשב איתו ונשמע גם מה דעתו בעניין", אמרו אתמול.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
תוצאה טובה. לוזון/ברני ארדוב

לוזון עצמו נראה מחייך ולכלי התקשורת אמר: ?אני מחייך בגלל התוצאה. שיחקנו טוב בעיקר במחצית השנייה. יכולנו גם לעקוץ אותם בדקה ה-93, כמו שהם עקצו אותנו. לא נורא, בסך הכל עשינו תוצאה טובה ואני קורא לאוהדים לבוא לעודד את הנבחרת מול צפון אירלנד?.

גוטמן שוחח עם השחקנים באוטובוס בדרך לנמל התעופה בליסבון. "אני מודה לכם על המאמץ, הייתם טובים. יש לנו משחק חשוב בשלישי. נתתי הוראה שלא מתראיינים עד האימון הבא". בנבחרת אמרו עם הנחיתה: "היינו מרוצים מהעבודה, בעיקר במחצית השניה. במחצית הראשונה הלכנו אחורה וזה הקשה עלינו לפתח משחק התקפה. במחצית השניה יצאנו להתקפות מתפרצות ואפשר להיות מרוצים מאיך שנראינו".

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. Armando Franca, AP
הודה לשחקנים על המאמץ. גוטמן/AP, Armando Franca

חלק מהשחקנים נשמעו מתוסכלים מהביקורת שהופנתה לנבחרת מאז התיקו מול אזרבייג'אן ודיברו גם על המשחק אתמול. "במחצית השניה היינו טובים יותר כי הבנו שלא צריך שלושה על כל שחקן. ראיתם שבשלב מסוים שלושה שמרו על נאני ב-16 וברגע ששני שחקנים יצאו לכל שחקן הנבחרת השתחררה. אי אפשר לחשוב רק הגנה ואחר כך לבוא בטענות שלא תקפנו כי כשאתה לא נוגע בכדור ועושה עבודה טקטית, אתה לא יכול להבקיע. מצד שני, אנשים מבקרים את היכולת אבל לא מודעים לטקטיקה שמיישמים פה", אמר אחד השחקנים.

"הקשרים הגיעו מהאמצע לעזור בהגנה וקשה מאוד לסיים משחק כזה, גם אם אתה בכושר הכי טוב ומשחק חכם. בסך הכל זאת הייתה הופעה מכובדת מול אחת מאריות אירופה, שלא ניצחה אותנו בשני משחקים". שחקן אחר הוסיף: "מאכזב מאוד שמבקרים אותנו כאן באופן אישי כשמפסידים. אנשים עשו כאן קמפיין נגד גוטמן בגלל אינטרסים ועכשיו הם מבינים את גודל הטעות". על רונאלדו נאמר: "הוא היה עצבני כמעט כל המשחק, ראיתם את תנועות הידיים שלו. בסיום המשחק ראינו שהוא לא הלך לאוטובוס של הנבחרת שלו, אלא נסע לבד. זה מראה כמה תסכלנו אותו".

הנבחרת תערוך כבר מחר בצהריים (12:30) אימון ראשון לקראת המשחק וביום שני תקיים את האימון המסכם (18:30) ברמת גן, כשעוד קודם לכן תערוך מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלי גוטמן ודודו אוואט. הקשר מאור מליקסון לא ביקר את ההחלטה לא לשלבו במשחק. קשר ולנסיין תורגל בהרכב במהלך השבוע, אבל ברגע האחרון הוחלף באליניב ברדה. "מאור מקצוען, הוא יחכה למשחק הבא", אמרו בנבחרת.

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מקצוען ויחכה למשחק הבא. ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully