וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תיפגש עם טואטחה, ורד וצוצאליץ' לגבי עתידם

12.9.2013 / 13:42

השלושה יוזמנו לסבב השיחות עם שחקנים שחתומים עד יוני 15'. גם שיימן, משומר ושראנוב יגיעו. אזולאי נרשם לשלב הבתים

one

מכבי חיפה תחל בקרוב בסבב פגישות עם שבעת השחקנים שמסיימים חוזה ביוני 2015, בהם המגן טאלב טואטחה, הבלם אדין צוצאליץ' והקשר עידן ורד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השבעה יוזמנו לפגישות על רקע האירועים בגזרת אייל גולסה. מלבד טואטחה, ורד וצוצאליץ', הארבעה שיוזמנו לשיחות הם השוער בויאן שראנוב, עמו כבר החל משא ומתן, שמואל שיימן, אייל משומר והחלוץ אלון תורג'מן. מלבד האחרון, שפרטי החוזה שלו כבר סוכמו לאחרונה בעל פה עם המעבר הסופי מטוברוק, כל האחרים עדיין לא סגרו את התנאים שלהם בקבוצה.

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן לעבור את מקרה גולסה שוב. שחר/אדריאן הרבשטיין

החלוץ שלומי אזולאי, שחזר רשמית לסגל הקבוצה ב-2 בספטמבר, נרשם ברגע האחרון למשחקים באירופה. מכיוון שבאותו היום הסתיים הרישום לשלב הבתים, חיפה מיהרה לפקסס לאופ"א את פרטי השחקן, והוא יוכל ליטול חלק במשחקים. גם אייל גולסה המושעה, אגב, רשום לשלב הבתים. יש לציין כי הרישום נעשה באופן אוטומטי וביחס לרשימה שהוגשה בשלב המוקדמות. השינוי היחיד שנעשה בסגל הוא, כאמור, הוספת אזולאי.

שבוע לפני המשחק מול אלקמאר, מכבי חיפה התאמנה היום לראשונה בסגל שכולל גם את שחקני הנבחרת – דקל קינן, חן עזרא ושמעון אבוחצירא. המאמן אריק בנאדו בירך את השלושה ודיבר בקצרה עם השחקנים. "עכשיו חשוב מאוד שכולנו נתרכז במטרה", אמר המאמן לפני ששחרר את השחקנים לאימון. טואטחה עדיין לא חזר לאימונים מלאים ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק. אייל משומר ממשיך להתאמן כרגיל. גם סארי פלאח וג'אבר עטאא שייעדרו תקופה ממושכת מהמגרשים לא יהיו בסגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully