וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליץ': "שחקנים שלא יכולים לתפקד תחת הלחץ, שלא ישחקו"

הלחץ בשורות האדומים עולה. גורם: "ורמוט ושכטר צריכים לקחת את עצמם בידיים". דאגה: עומר דמארי עשוי להימכר בינואר

one

אחרי ההדחה מהליגה האירופית, הפועל תל אביב פתחה גם את עונת 2013/14 בליגת העל בצורה מאכזבת. האדומים סיימו ב-0:0 ביתי מול בני סכנין, ובעוד שבמועדון ניסו לשדר עסקים כרגיל, השחקנים מבינים שהלחץ הולך וגובר. "לחץ זה דבר נורמלי", אמר בסיום הבלם הסלובני ברנקו איליץ'. "שחקנים שלא יכולים לתפקד תחת לחץ, עדיף שלא ישחקו. אנחנו צריכים להמשיך להיות יחד כקבוצה ואני יכול להגיד רק דברים טובים על כל השחקנים. רצינו לנצח, אבל לא היה לנו מזל. צריך לשכוח את המשחק הזה וגם הליגה האירופית מאחורינו. אנחנו מסתכלים קדימה וננסה לנצח את המשחק הבא. מתי יגיע השיפור? קשה לומר. אני רק יכול להגיד שאנחנו עובדים בצורה טובה עם המאמן ונעשה הכול כדי לתקן במשחק הבא".

אסי דומב מודה: "לא ככה רצינו לפתוח את העונה"

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב מול ברואה. ברני ארדוב
"שחקנים שלא יכולים לתפקד תחת לחץ, עדיף שלא ישחקו". איליץ'/ברני ארדוב

הסלובני התייחס ליריבה מסכנין שהתגוננה במשך רוב דקות המשחק: "ידענו שיהיה קשה במיוחד נגד הקבוצה הזאת כי הם שיחקו עם כל השחקנים מאחור ולא מצאנו את הנשק להבקיע. במחצית השנייה היה קשה במיוחד, אבל לא היה לנו מזל. זגורי יכול היה להבקיע וגם לדמארי הייתה הזדמנות טובה. עכשיו נצטרך לעבוד קשה ולהתכונן למשחקים קבוצות כאלה. בקפריסין היו לי הרבה משחקים כאלה ואם אתה לא כובש במחצית הראשונה או עד הדקה ה-60 זה קשה מאוד כי אז שחקני היריבה חוזרים אחורה. במשחקים כאלה צריך להבקיע את השער הראשון ואז נהיה יותר קל".

בנוסף, לאדומים יש דאגה אמיתית מהיכולת של שני כוכבי הקבוצה גילי ורמוט, שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה, ואיתי שכטר, שרשם 90 דקת בינוניות. "כרגע זה לא נראה טוב", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו מקווים שהם ייקחו את עצמם בידיים". גם השחקנים מודאגים וציינו שהבעיות המקצועיות מהעונה שעברה - במיוחד בכל הקשור להנעת הכדור - לא נפתרו. "עד שאבוטבול נכנס לא היה מי שייתן כדורי עומק", הוסיף אחד השחקנים. "יש לנו עדיין הרבה בעיות בהנעת הכדור וכרגע בהרכב שאנחנו משחקים אין שחקן שיפתור את הבעיה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב עומר דמארי, גילי ורמוט, איתי שכטר. ברני ארדוב
ממשיכים לחכות להם. שכטר, ורמוט ודמארי/ברני ארדוב

אם לא די בכך, הרי שבינואר יכולה לקבל הקבוצה מכה כואבת גם בהתקפה. מתברר שעם פתיחת חלון ההעברות הבא יוכל נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון לנהל משא ומתן עם כל קבוצה למכירת עומר דמארי. לחלוץ יש בחוזה סעיף מכירה בגובה שלושה מיליון יורו עד קיץ 2013. מאחר והסעיף פג, גם הפועל תל אביב וגם לוזון יוכלו לנהל משא ומתן עם כל קבוצה גם בסכום נמוך מהסעיף הנקוב, כששני המועדונים יתחלקו בדמי ההעברה. לפיכך, באדומים יש מי שחושש שסיפור טל בן חיים יחזור על עצמו שוב במהלך העונה. אם לוזון יצליח למכור את דמארי, הפועל תל אביב לא תוכל להתנגד לעסקה והקבוצה תישאר עם חלוץ בכיר אחד בסגל בדמותו של שכטר.

למרות הרצון של הקבוצה להתחזק, בגזרת הרכש אין שינויים גדולים. רן בן שמעון מחפש קשר קדמי, מגן שמאלי ובלם נוסף, אך כרגע אין מגעים מתקדמים עם אף אחד מהמועמדים. המאמן עצמו לא ינהל גם את משחק החוץ מול הפועל באר שבע (שבת, 18:00) מאחר וירצה עונש השעייה אותו ספג עוד כמאמן עירוני קרית שמונה שנתיים. בן שמעון ישוב לקווים החל מהמחזור השלישי בליגת העל.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיפור טל בן חיים יחזור על עצמו? דמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully