וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פאוק חוזרת לאלופות, מכבי תל אביב בשלב הבתים

14.8.2013 / 18:19

לאחר שאופ"א השעתה רשמית את מטאליסט מהמפעלים האירופיים, פאנל החירום החליט שפאוק סלוניקי תתפוס את מקומה בפלייאוף ליגת האלופות. המשמעות: מכבי תל אביב בשלב הבתים. האוקראינים עשויים להגיש ערעור, אך הצהובים מעריכים כי לא תהיה לכך השלכה עליהם

צילום ועריכה: קובי אליהו

בשורות למכבי תל אביב: אופ"א החליטה להחזיר את פאוק סלוניקי לליגת האלופות על חשבון מטאליסט חרקוב, שהושעתה מפעילות במפעלים האירופאים. היוונים יפגשו את שאלקה הגרמנית בפלייאוף ליגת האלופות. המשמעות: הצהובים ידלגו על שלב הפלייאוף ויעפילו אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית. מוקדם יותר היום (רביעי) אופ"א החליטה להרחיק את הקבוצה האוקראינית מטאליסט חרקוב מהשתתפות במפעליה בעונה הנוכחית, לאחר שזו הורשעה בהטיית משחק בליגה המקומית ב-2008 ולהחלטה הזו יש השפעה ישירה על פאולו סוזה ושחקניו. מטאליסט הדיחה את אותה פאוק סלוניקי בשלב הקודם במוקדמות ליגת האלופות.

חשוב לציין שמטאליסט יכולה וצפויה לערער לבית הדין הגבוה לספורט - CAS - ובסמכותו של זה להפוך את ההחלטה של אופ"א או לכל הפחות לאפשר לה להמשיך במפעלים עד לקבלת ההחלטה. בכל מקרה, פאנל החירום של אופ"א, אשר מונה חמישה חברים מהוועד הפועל, דן היום בהשלכות ההחלטה וקבע כי פאוק תחזור לליגת האלופות.

במועדון מעריכים שברגע שאופ"א הודיעה לקבוצה שהיא מעפילה אוטומטית, גם הערעור של מטאליסט, אם יוגש כזה, לא תהיה השלכה על ההחלטה בנוגע לצהובים.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זכו מן ההפקר. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

נציג אופ"א שוחח עם הנהלת מכבי והודיעה לה רשמית שהקבוצה העפילה אוטומטית לשלב הבתים, ונכון לעכשיו, בקבוצה הפסיקו את ההיערכות המקצועית והלוגיסטית לקראת צמד המשחקים שהיה מתוכנן מול פאוק סלוניקי. במועדון ימתינו כעת להגרלת שלב הבתים, שתיערך ב-30 באוגוסט לאחר הגרלת המשחקים לשיבוץ הבתים צפויים במכבי תל אביב גם להוציא מיני מנוי על שלושת משחקי הבית של הקבוצה בשלב הבתים.

משמעות ההעפלה לשלב הבתים מבטיחה לצהובים הכנסה שנאמדת בכ-12 מיליון שקל כמענקים, וזה עוד לפני שנלקחים בחשבון הכספים שייכנסו עבור זכויות השידור ומכירת הכרטיסים. זכויות השידור של שלב הבתים שייכות לצ'רלטון.

אופ"א קיימה בעבר חקירה נגד חרקוב, בחשד שהמנהל הספורטיבי שלה, ייבגני קרסניקוב, מעורב במכירת משחק ליגה מול קרפטי לבוב (0:4) שנערך ב-2008. יחד איתו היו מעורבים עוד שישה שחקנים בפרשה, שנענשו והושעו לתקופות שונות. קרסניקוב ערער על העונש נגדו, ובשבוע שעבר הפסיד בערעור בבית הדין הגבוה לספורט (CAS) ומטאליסט הורשעה. לאור זאת, תקנון אופ"א מאפשר להרחיק את מטאליסט מכל פעילות באירופה, כפי שאכן הוחלט בבית הדין של אופ"א.

תאריכי המשחקים של הצהובים בשלב הבתים:

19.9
3.10
24.10
7.11
28.11
12.12

(עדכון ראשון: 13:18)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מכבי תל אביב. rold Cunningham, GettyImages
פתק מיותר/GettyImages, rold Cunningham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully