וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "מוכן לשבת עם מכבי חיפה על חוזה עתידי"

30.7.2013 / 22:40

האופציה של הקשר לצאת לחו"ל תפוג, ובמועדון מעריכים שיחתום ל-3 שנים. חיפה נחתה בריגה, עזרא: "לא צפוי משחק קל"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה תיכנס בימים הקרובים למשא ומתן עם אייל גולסה בנוגע להארכת חוזהו בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היום (שלישי) תפוג האופציה של הקשר ליציאה לחו"ל, ובהתאם לסיכום של השחקן יוצע לו חוזה משודרג לשלוש שנים. בחיפה הבהירו כי אם תגיע הצעה ריאלית עבור גולסה במקביל למשא ומתן, הוא ישוחרר.

אייל גולסה חן עזרא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עשוי להישאר. גולסה/אדריאן הרבשטיין

במועדון מעריכים כי השחקן יחתום על חוזה לשלוש שנים, אך בסביבתו של השחקן עדיין טוענים כי ההסכמה תלויה בגובה ההצעה. גולסה אמר היום: ?בכל צעד בנוגע לעתידי הנשיא יעקב שחר והנהלת המועדון מעודכנים. אם לא אצא לחו?ל אשב עם ראשי הקבוצה בנוגע לחוזה עתידי במכבי חיפה".

אחרי שנחתה אחר הצהריים בריגה, מכבי חיפה החלה בהכנות לקראת המשחק ביום חמישי מול ונטספילס. חיפה הגיעה ללטביה ללא הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור שיגיעו מחר.
לאחר מנוחה קצרה, ערכו השחקנים אימון במתחם אימונים מקומי בעיר. מחר תערוך הקבוצה אימון באצטדיונה של קבוצת סקונטו ריגה, אשר יארח את המשחק נגד ונטספילס.
הקשר חן עזרא אמר לאתר הרשמי: "יש אווירה טובה, מזג האוויר מצוין והתנאים פה טובים. אנחנו מגיעים דרוכים לקראת המשחק החשוב ביום חמישי. אנו ממוקדים במטרה, ונעשה הכול להעביר את ההכרעה לחיפה. לא צפוי לנו משחק קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully