וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: זיטו סיכם וממתין להחלטה של סיני

23.7.2013 / 11:02

הקשר מחוף השנהב ערך אימון בכורה עם הקבוצה במחנה. אוגודה הניגרי ייבחן בשבוע הבא, גם ניגרי ששיחק ביוון מועמד

מכבי פתח תקוה ממשיכה להגביר את קצב האימונים במחנה האימון באוסטריה. הקבוצה של משה סיני תערוך מחרתיים את המשחק הראשון שלה במחנה, ועד אז היא תמשיך לבחון את הקשר האחורי זיטו, שנחת אתמול במחנה האימונים וערך אימון בכורה עם הקבוצה. השחקן סיכם את תנאיו במועדון וממתין להחלטה של משה סיני לגביו. אם יצטרף, המאמן יחפש עוד שני שחקני התקפה זרים ובכך אמור לסגור את הסגל. הבוקר ערכה הקבוצה אימון כושר תחת נוף פסטורלי.

כפי שפורסם אתמול, הקשר הניגרי עמנואל אוגודה, שמסוגל לשחק במגוון תפקידים בהתקפה, נחת בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא. השחקן הגיע לישראל להתרשמות של מספר ימים. ביממה האחרונה הוצע לקבוצה שחקן כנף נוסף מניגריה. מדובר בשחקנה של קסנטי היוונית, בנג'מין אונוואצ'י (29), שכבש שישה שערים בעונה שעברה. השחקן מחזיק בהצעה מקבוצה נוספת ביוון, ואם לא תוסדר הגעתו ביממה הקרובה הוא יישאר ביוון.

הקשר דני פרדה נמצא בארץ ומחפש קבוצה, אבל במועדון דורשים עבורו סכומים גבוהים. "בכל תחילת עונה פרדה מבריז, מאחר או לא מגיע. כבר התרגלנו", אמרו במועדון. בסביבתו של השחקן אמרו: "מכבי פתח תקוה לא יכולה להגיש לו הצעה מעליבה ולבקש תמורתו מיליון יורו. או שהוא שווה את הכסף, או שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully