וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת ביקשה את חוות דעת המבקר על ההתאחדות

21.7.2013 / 7:51

אחרי הפגישה בין לוזון ופישביין, ועדת ביקורת המדינה תדון השבוע בסכסוך המתוקשר בין יו"ר ההתאחדות לכדורגל ליו"ר הטוטו, ותחשוף נתונים חדשים מתוך בדיקה מקיפה שערך המבקר. נציגי ההתאחדות זומנו

קובי אליהו

ועדת ביקורת המדינה ביקשה לקבל את חוות דעת מבקר המדינה על מצב ההתאחדות לכדורגל. דיון בנושא יתקיים השבוע ובמהלכו יעלה על הפרק מצב הכדורגל בישראל ועתידו של הסכסוך בין ההתאחדות למשרד הספורט בעקבות פרסום המלצות ועדת זליכה.

ראשי ההתאחדות זומנו גם הם לישיבה בה יהיו נוכחים גם נציגים מטעם משרד מבקר המדינה, משרד התרבות והספורט, וכן נציגי משרד המשפטים, משרד ראש הממשלה והתנועה לאיכות השלטון. הישיבה שנקבעה בסוף השבוע עשויה לחשוף נתונים חדשים אודות מצב ההתאחדות לכדורגל וההתנהלות הכספית שלה. בישיבה אמור מבקר המדינה לחשוף נתונים מתוך בדיקה מקיפה שערך על ההתאחדות.

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
המבקר מתערב בסכסוך. אבי לוזון/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לראשונה מאז נערכה מסיבת העיתונאים לרגל המלצות ועדת זליכה, נפגש יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, עם יו"ר מועצת ההימורים צחי פישביין. השניים נכחו בסוף השבוע בישיבה דירקטוריון מועצת ההימורים, בו לוזון חבר, שנערכה ביום חמישי ועסקה בקרן המתקנים. השניים שוחחו בנוגע לעתידו של לוזון בהתאחדות לכדורגל וכן בנוגע לסאגה המתמשכת בין הטוטו למנהלת הליגה, שסובבת בעיקר סביב ההחלטה של לוזון. בסביבתו של לוזון אישרו את קיום הפגישה וטענו כי היו"ר הבהיר חד משמעית כי הוא לא נמצא בניגוד עניינים ולא מאמין שהוא צריך לעזוב את תפקידו, אך מקורבי השניים העריכו כי מדובר בסממן ראשון לקראת פשרה בין הצדדים.

מחר (שני) אמורה לפוג הארכה של ראשי המנהלת בנוגע להסכם עם הטוטו. אם שחר לא ישיג הסכם עד אז, הצדדים מתכוונים להכריז על השבתת הליגה. במנהלת ובטוטו מאמינים שאפשר להשיג הסכם עד מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully