וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי מכבי תל אביב נעצרו בגיור ושוחררו

18.7.2013 / 11:40

האוהדים התפרעו בסיום בהונגריה והקבוצה צפויה לספוג קנס כספי. מהראן ראדי בפייסבוק: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"

מכבי תל אביב פתחה בצורה נפלאה את דרכה במוקדמות ליגת האלופות, כאמש (רביעי) ניצחה 0:2 בהונגריה את גיורי ההונגרית ויצרה לעצמה מקדמה ענקית לקראת הגומלין שייערך ביום שלישי הקרוב בבלומפילד. הצהובים של פאולו סוזה, שלא הרשימו במשחקי ההכנה, נראו טוב מאוד ושלטו ברוב שלבי המשחק.

אך ביציעים לא היה רגוע כלל וכלל: לאחר שריקת הסיום שני אוהדים נעצרו (ושוחררו בהמשך) ועוד כמה עוכבו לחקירה וקיבלו במקום קנס מהמשטרה בגין זריקת אבוקות ושימוש באמצעים פירוטכניים במהלך המשחק. חלק מהאוהדים שעוכבו לחקירה אף התעמתו עם כוחות המשטרה במקום ונקנסו בשל שריפת כיסאות באיצטדיון.

גם אם האירועים לא צוינו בדו"ח השיפוט, דבר שלא סביר שיקרה, צפויה הקבוצה לקבל קנס כספי בסך כמה עשרות אלפי יורו. בשלב זה מסתמן כי אין חשש להשפעה על תוצאת המשחק ולא תהיה לכך שום השלכה לקראת משחק הבית הקרוב בבלומפילד שייערך כמתוכנן עם קהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביציעים לא היה רגוע. אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים בגיור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוצה הציבו לפני ההתמודדות מספר מטרות, העיקריות שבהן, לא לספוג שער וכמובן לנסות ולהבקיע שערי חוץ יקרים לקראת הגומלין. בסופו של דבר הצליחה האלופה הישראלית לנצח בצורה חלקה, תוך שהיא מציגה לפרקים כדורגל שוטף והתקפי. החשש מהיריבה ההונגרית התבדה בסופו של דבר ומכבי שלטה שליטה מוחלטת בכל הקשור לניסיונות הבקעה. 23 מצבים הצליחו ליצור החניכים של סוזה, 11 מהם למסגרת, לעומת שישה ניסיונות בלבד של המארחים.

הקבוצה תקיים הבוקר אימון נוסף על אדמת הונגריה, כאשר אחר הצהריים יעשו הצהובים את דרכם מגיור באוטובוס לווינה שבאוסטריה ומשם בטיסה ארצה. הנחיתה המשוערת בישראל צפויה להיות הלילה בסביבות השעה אחת. הגרלת הסיבוב השלישי תיערך כבר מחר (שישי) והצהובים ידעו עוד לפני המשחק בבלומפילד, מי היריבה שתצפה להם, זאת בהנחה כמובן שלא יקרה משהו סנסציוני בגומלין מול ההונגרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

המאמן פאולו סוזה שרשם בכורה מוצלחת מאוד, נגד הקבוצה אותה הכיר מתקופת עבודתו בהונגריה, גרף בסיום שבחים מאנשי הקבוצה על ניצחון רשמי ראשון, ועוד במשחק כל כך חשוב לקבוצה ולמועדון. העובדה שמכבי הבטיחה כמעט בוודאות את העפלתה לסיבוב הבא, עשויה להאיץ את הניסיונות לצרף שחקנים נוספים לסגל. צריך לזכור שלסוזה יש עוד משבצת פנויה של זר, כאשר הרצון לצרף שחקן הגנה ישראלי נוסף עדיין על הפרק. בנוגע לזר החמישי, עדיין קיימת התלבטות והאופציות שעומדות על הפרק הן, עמדת המגן הימני, הקישור האחורי או ההתקפה.

"זה אולי היה נראה קל מבחוץ, אבל פשוט שיחקנו טוב והיינו חזקים ומאורגנים", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "יש כאן אחלה צוות ושחקנים טובים. יש כאן קבוצה של גברים. כל השחקנים ללא יוצא מהכלל תרמו את חלקם ובהחלט אפשר לראות כבר מעכשיו שתהיה כאן מלחמה על ההרכב וזה חשוב", הוסיף השחקן.

"זה בהחלט לא היה משחק קל", אמר שחקן נוסף. "גיורי קבוצה לא רע ולמזלנו נכנסו השערים לקראת סיום המשחק. צריך לזכור שזה משחק ראשון שלנו, עם צוות חדש. התחלנו מוקדם מאוד את העונה הזו וניצחון כזה נותן הרבה בטחון להמשך", הוסיף השחקן.

לאחר המשחק פירסם מהראן ראדי סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו נכתב: "כמו שאומרים..הכלבים נובחים והשיירה עוברת...המבין יבין...צום קל". חבריו של ראדי לקבוצה ניסו לשאול את ראדי למי כיוון את הסטטוס, אך הוא העדיף שלא לפרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההעפלה לסיבוב הבא תריץ את הניסיונות לחזק את הסגל. סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל שחקני הקבוצה שנטלו חלק במשחק נראו טוב, כאשר מעל כולם בלט ללא ספק החלוץ ברק יצחקי, שהצליח לכבוש שער כבר במשחקו הרשמי הראשון מאז חזר מקפריסין. יצחקי נראה חד מאוד כבר מן הפתיחה, היה מעורב כמעט בכל מהלך בהתקפה וכבש את שער היתרון בדקה ה-76.

"ברק שחקן ענק, אנחנו כל כך שמחים בשבילו, זה היה מאוד חשוב עבורו ועבור הקבוצה. הוא עוד יהיה הרבה יותר טוב ככל שהזמן יעבור", אמר גורם בקבוצה בהתייחסו לחלוץ שנבחר למצטיין במשחק.

מי שעוד בלטו בשורות הקבוצה הם המגן יואב זיו, שהציג יכולת בהחלט טובה בהגנה וגם בהתקפה, הקשר גל אלברמן שעשה עבודה שקטה וטובה בקישור האחורי ואף הוסיף שער נפלא בתוך תוספת הזמן, ערן זהבי שהלך והשתפר ככל שנקפו הדקות והראה שוב כמה כישרון טמון ברגליו וכן הקשר דור מיכה, שנכנס אמנם רק בדקה ה-73, אך הטביע את חותמו בענק על המשחק עם שני בישולים מצוינים, ליצחקי ואלברמן שכבשו. מיכה הציג יכולת טובה בזמן המועט בו שיחק ובהחלט ייתכן שבעקבות כך, הוא יקבל את חולצת ההרכב בגומלין בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצחקי חוגג שער/מערכת וואלה!, צילום מסך

השוער הספרדי חואן פאבלו ערך אמש את הופעת הבכורה שלו בין הקורות, כאשר למעשה זה היה משחקו הראשון עם הקבוצה, מאז חתם בשבוע שעבר. פאבלו קיבל מהמאמן סוזה את חולצת ההרכב למרות שהצטרף לקבוצה רק בסוף השבוע שעבר ולמעשה החמיץ את כל תקופת ההכנות למשחק. למרות זאת גילה השוער הספרדי יכולת בהחלט טובה, תוך שהוא מגלה ערנות בשני מצבי הבקעה של ההונגרים ומציג שליטה ביציאות לכדורי גובה שנבעטו לעברו שוב ושוב. כ-300 אוהדים צהובים נכחו במשחק ותמכו בשחקנים מהיציע.

מהמועדון נמסר שיותר מעשרת אלפים מנויים כבר נמכרו לקראת העונה הקרובה, נותרו עוד מספר מנויים מצומצם ביציעים 2 ו-13. כל רוכש מנוי קיבל כרטיס חינם לגומלין נגד גיורי, מה שמבטיח שבלומפילד יהיה מלא במשחק ביום שלישי.

עדכון ראשון: 6:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully