וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי פישביין: "עד ינואר לא יהיה הסכם חתום עם המנהלת"

11.7.2013 / 12:42

יו"ר הטוטו חושף כי אינו מתכוון להגיע להסכם בקרוב עם נציגי הקבוצות: "לבלאטר העוז לחזק מלוכה שמתנהלת ללא תרבות"

קובי אליהו

בצל הניסיונות לגשר על הפערים בין הטוטו לנציגי המנהלת וראשי קבוצות ליגת העל, יו"ר הטוטו צחי פישביין חושף הבוקר (חמישי) כי "עד חודש ינואר לא יהיה הסכם חתום בין הצדדים". אחת האפשרויות כתוצאה מהמחלוקת בין הטוטו להתאחדות היא שליגת העל לא תוכל להיפתח במועדה המתוכנן בסוף אוגוסט. פישביין אומר את הדברים על רקע ההתנגדות לכאורה לאמץ את המלצות ועדת זליכה ודודי כהן בעניין הליך בחירת היו"ר ונושא השקיפות הניהולית בהתאחדות לכדורגל, שגררה ביקורת רבה בדו"ח זליכה.

צחי פישביין יו"ר הטוטו. קובי אליהו
"מקבלים מעל 120 מיליון שקל מכסף ציבורי, ואומרים לנו 'אתם לא תתערבו'". צחי פישביין/קובי אליהו

כזכור, נציגי קבוצות ליגת העל דחו למועד לא ידוע ישיבה שהייתה אמורה להיערך אתמול, ולאור דבריו של פישביין לא ברור מה יהיו הצעדים הבאים שלה. כידוע, הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות ייערכו בחודש מרץ, וההערכה היא שפישביין רוצה הבטחה כי לוזון לא יתמודד לבחירות. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, לוזון החליט להתמודד לבחירות עוד לפני ההצבעה בוועד הפועל של אופ"א, וזאת בתנאי שייבחר לתפקיד חבר הנהלה, מה שאכן קרה.

פישביין הוסיף: "למדינת ישראל יש ממשלה אבל יש גם את ממלכת הכדורגל. שם בממלכה, אין שקיפות ואין תרבות ניהולית של שקיפות. מקבלים מעל 120 מיליון שקל מכסף ציבורי, ואומרים לנו 'אתם לא תתערבו'. לא רק זה, מביאים את בלאטר מפיפ"א והוא יש לו את העוז לחזק את המלוכה. אתם לא תתערבו. עבור הזכות לקבל כסף ציבורי צריך להתנהל בשקיפות מלאה וללא ניגוד אינטרסים מובנה".

"קראתי את הראיון עם פרופסור זליכה, שאני מסונדל. אני רוצה להבטיח לו ולכל אוהד כדורגל בארץ שאני באתי בשליחות שלכם ומסתכל לכם בלבן שבעיניים כל יום", סיכם פישביין. "לא צריך להטריד את מבקר המדינה או את התנועה לאיכות השלטון. לא נשקיע כספי ציבור בממלכה סגורה שאין בה שקיפות ויש בה ניגוד אינטרסים מובנה. עדיף להשקיע ישירות בילדים ופחות בשלטים במגרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully