וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן חתם לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה

קפטן בית"ר ירושלים יצטרף לאוחיון וקולאוטי בקבוצה הקפריסאית וירוויח 110 אלף יורו לעונה: "מודה לקהל שתמך בי"

עמית בן שושן חתם הבוקר (רביעי) באנורתוזיס פמגוסטה לעונה אחת, בה ירוויח 110 אלף יורו. חתימתו של החלוץ בן ה-27, קפטן בית"ר ירושלים בשנתיים האחרונות, מותנית בבדיקות רפואיות שיעבור, והוא יצטרף מיידית לאימוניה הקבוצה.

בן שושן החליט לא להמתין לאלי טביב שלא הצליח להגיע איתו לסיכום על חוזה חדש, ובחר בקבוצה הקפריסאית שם יחבור לרוברטו קולאוטי שחתם מוקדם יותר הקיץ וכן למשה אוחיון, שממשיך לעונה נוספת בקבוצה. כזכור, בעונה שעברה אימן את אנורתוזיס רוני לוי ושיחק בה גם ברק יצחקי.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. קובי אליהו
עוזב את בית"ר לראשונה בקריירה. עמית בן שושן/קובי אליהו

החלוץ, שעוזב לראשונה את הבית החם בבירה, התייחס למעבר שלו לקפריסין ואמר: "בית"ר ירושלים תישאר הבית שלי לנצח. אני יוצא לדרך חדשה במועדון שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות. אני רוצה להודות לקהל שתמך בי לאורך כל הדרך ומאחל לבית"ר המון בהצלחה בעונה הקרובה".

בן שושן, 27, שיחק כל הקריירה שלו בבית"ר ירושלים כאשר את הופעת הבכורה שלו בקבוצות הבוגרים הוא ערך מול הפועל באר שבע בעונת 2005/6. החלוץ כבש 26 שערי ליגה במדי בית"ר ב-160 הופעות, מתוכם שבעה שערים בעונה האחרונה. לבן שושן יש 12 הופעות ושני שערים במדים הבינלאומיים. את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הוא רשם במוקדמות יורו 2008 כשעלה כמחליף מול נבחרת אסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully