וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני חזר להתאמן במכבי חיפה

הפועל ת"א סירבה לדרישת הירוקים להכניס סעיף לפיו המגן לא יוכל לשחק נגדם. מקורב לעסקה: "ייתכן שהעסקה כן תצא לדרך"

ברני ארדוב

האם מעברו של אוראל דגני להפועל תל אביב נמצא לפני פיצוץ? רק לפני יומיים סיכמו יעקב שחר וחיים רמון על העברתו של המגן לחודורוב כאשר הוא אמור היה לחתום לארבע שנים בחיפה ולעבור בהשאלה לשנתיים הקרובות, אך מתברר כי בשלב הזה דגני ימשיך ללבוש ירוק.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב באירוע השקה. ברני ארדוב
כבר הספיק ללבוש אדום. אוראל דגני/ברני ארדוב

הסיבה לתפנית החדה, לדברי האדומים, היא דרישה של מכבי חיפה שביקשה להכניס סעיף לפיו השחקן לא ישותף במשחקי הליגה נגדה, דרישה לה סירבה הפועל תל אביב בכל תוקף. לכן בשלב הזה דגני חוזר ללבוש ירוק עד שהעניין ייפתר. חשוב להדגיש כי סעיף מהסוג הזה מוכנס בחוזיהם של לא מעט שחקנים שעוברים ממכבי חיפה לקבוצות אחרות.

דובר מכבי חיפה, דודו בזק, מסר: "בשנים האחרונות מועדון הכדורגל מכבי חיפה מאמץ מדיניות השאלת שחקנים במסגרתה המושאל אינו משחק נגד הקבוצה. מדיניות זו ידועה באירופה ומקובלת, בעיקר באנגליה. נהגנו כך בעבר וננהג כך בעתיד. הפועל תל אביב קיבלה את השחקן אוראל דגני בהשאלה לשנתיים ללא תשלום. נמשיך לדבוק במדיניות שלנו. דגני ימשיך להתאמן בקבוצה ונחפש לו קבוצה אחרת".

למרות שדגני יחזור היום להתאמן בחיפה, מקורבים לעסקה טוענים כי עדיין ייתכן שהוא ישחק בסופו של דבר בהפועל תל אביב וזאת לאור המגעים בין שחר לרמון בנוגע למספר עסקאות. העסקה השנייה היא כמובן נושא העברתו של ויאם עמאשה, שבמכבי חיפה לא מתכוונים להעבירו בהשאלה אלא רק תמורת כסף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חיים רמון, הפועל תל אביב. מגד גוזני
נמצאים עדיין ביחסים טובים עם חיפה. חיים רמון/מגד גוזני

כזכור, הפועל תל אביב השיקה ביום שלישי האחרון תא VIP חדש בבלומפילד, כאשר גם דגני התייצב לאירוע, ואמר: "זו הרגשה כיפית להגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. זה המועדון שהכי רצה אותי, ואני שמח על מה שהוחלט בין המועדונים".

דגני בן ה-24 נרכש על ידי חיפה בקיץ 2011 ממכבי נתניה תמורת כמיליון דולר ובשנתיים האחרונות רשם 32 הופעות ליגה במדים הירוקים. הפועל תל אביב ניסתה לצרף אותו כמגן הימני הבכיר בקבוצה אחרי שהאדומים שיחררו הקיץ את נעאל חוטבא וטיאגו קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully