וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת וברדה סיכמו את רוב פרטי העסקה

10.6.2013 / 21:20

חלוץ גנק, שעל המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לחתום בבאר שבע ביומיים הקרובים. המועדון פנה לזגורי, ישיב השבוע

הפועל באר שבע חידשה הערב (שני) את המגעים עם אליניב ברדה לאחר שזה סיים חופשה פרטית במונאקו, והתבקש להגיע לפגישה עם הבעלים אלונה ברקת. משיחה שהתנהלה בערב עולה שהשחקן קרוב לסיכום וגורם בהפועל באר שבע אישר את הפרטים ואמר: "רוב הפרטים עם ברדה סגורים, נותרו רק פרטים קטנים כדי להפוך את המגעים לכדי חתימה". על מועמדותו של ברדה פורסם בוואלה! ספורט.

כזכור, בפגישה האחרונה בין הצדדים העלתה ברקת את ההצעה וברדה, שדרש תחילה 500 אלף דולר לעונה, הביע נכונות להתגמש. הצדדים יפגשו תוך 48 שעות במטרה לסגור את הפרטים האחרונים. על מועמדותו של ברדה לבאר שבע פורסם בוואלה! ספורט.

אליניב ברדה שחקן גנק. Geert Vanden Wijngaert, AP
פגישה עד יום רביעי. ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

הפועל באר שבע פנתה רשמית לישראל זגורי. במועדון שוחחו עם השחקן, שהבטיח להחזיר תשובה במהלך השבוע. הקשר, שסיים את חוזהו בהפועל רמת גן ומחזיק בכרטיסו, אמר לאנשי באר שבע שביום רביעי ייפגש עם סוכנו אבי נמני ואז יוחלט לגבי ההצעות שעומדות בפניהם. זגורי שוהה כעת עם הנבחרת הצעירה במהלך יורו 2013 ועד כה שותף בשני המשחקים בטורניר. זגורי, 23, כבש בעונה החולפת שבעה שערי ליגה ב-30 הופעות והוסיף עוד ארבע שערים בגביע הטוטו וגביע המדינה.

בנוסף, הבוקר הוצע לקבוצה הבלם היווני של קבוצת אטרומיטוס, סוקרטיס פיטאנידיס (29). באר שבע מאוד מעוניינת בשחקן, שמתלבט האם להגיע לישראל. פיטאנידיס, שסיים את העונה הנוכחית עם שלושה שערים ב-31 משחקי ליגה, שיחק בעבר באסטרס טריפוליס ובמועדון כבר צפו בקלטות של השחקן.

בעניין אחר: במועדון מנסים לסכם עם הבלם מור שושן. אם הוא יגיע יופסקו המגעים לרכישת בן והבה מטוברוק, שדורשת כ-800 אלף שקל תמורת כרטיסו. גם דויד מנגה עדיין על הפרק. באר שבע גיששה גם אצל ישראל זגורי, אבל לא בטוח שתוכל להתחרות בקבוצות הגדולות שרוצות אותו.

בבאר שבע שוקלים כעת לפנות לחלוץ שלומי אזולאי. שחקנה של מכבי חיפה שוחרר היום ומי שהביא אותו למועדון היה אלישע לוי.

עדכון ראשון: 17:35

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
הבטיח תשובה השבוע. זגורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully